Esi- ja tagarootorid eraldi tõstetavad (alati vasak ja parem pool korraga)
Tagarootorite suurem pöörlemiskiirus tagab ühtlase ja ilusa kujuga vaalud
Töö- ja vaalulaiuse hüdrauliline reguleerimine nii esi- kui tagarootoritel
Minimaalsete hooldekuludega õlivanni uputatud käiguosa
Kõik funktsioonid lihtsalt puldilt juhitavad
Kiirelt koristustingimustele kohandatav ilma traktori kabiinist lahkumata
Töölaiuse reguleerimine ilma masinat täielikult kokku ja lahti klappimata
Kombinatsioonis niiduki BX vaalutransportööriga võimalik koristada ühte vaalu kuni 18m laiuselt
Töölaius: 10,00 -12,50 m, hüdrauliliselt reguleeritav
Transpordi laius: 2,99 m
Transpordi pikkus: 8,75 m
Transpordi kõrgus: 3,45/3,99 m
Tootlikkus: 14 ha/t
Mass: 4300 kg
Ligikaudne vaalu laius: 1,20-1,90 m
Rootori diameeter: 3,05/3,35 m (taga/ees)
Rootorite arv: 4
Piivarsi rootori kohta: 4x12
Topeltpiide arv piivarre kohta: 4
Pii läbimõõt: 9 mm
Kõrguse reguleerimine: mehaaniline
Rattad rootoril: 16 x 6,5 - 6
Tandemsilla tüüp: pööratav tandemtelg, lisavarustus
Transpordirattad: 500/50 R17
Eemaldatavad piivarred: +
Jõuvajadus: min 80 hj
Nõuded hüdraulikasüsteemile: 1DA+1SA
Vajab traktoril HVV ujuvasendi olemasolu
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.