Open MenuKõik kategooriadOpen SearchOpen CartOpen Account
X

KKK

25.05 2017 10:15

OSTMINE JA MAKSMINE

Kuidas osta Stokkerist?

Ostes vali esmalt e-poest välja sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Et ostuprotsess oleks ladusam ja kiirem on võimalik osta ka sisselogimata.

Tasumisel vali tarneviis, sisesta vajalikud andmed ning maksa kauba eest pangalingi kaudu või krediitkaardiga.

Peale tasumist vajuta kindlasti nuppu "tagasi kaupmehe juurde".

Pärast ostu saabub sisestatud e-mailile kinnitus e-mail koos arvega.

 

Kas ostmiseks on vaja sisse logida?

Ei. Ostmisel ei ole vaja sisse logida, küll soovitame seda teha, sest kordusostudelt pakume kõikidelt tehingutelt 5% soodustust, näete

ostude ajalugu, muuta kontaktandmeid ja uudiskirjade seadistusi.

 

Kas e-poe tootevalik on samaväärne tööriistakeskustega?

Jah. Veebipoe ja tööriistakeskuste tootevalik kattub 100%.

 

Kuidas saan e-poes püsikliendina soodustust?

Püsikliendi 5% soodustus kehtib konto omanikule, kes on sisse loginud.

 

Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?

Kõik Stokkeris olevad hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu.

 

Kuidas saan ostude eest tasuda?

Tooteid saad mugavalt osta järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB Pank, Danske Pank ja LHV Pank.

Lisaks saab tasuda ka krediitkaardiga ning taodelda Stokkeri järelmaksu.

NB! Makse teostamine toimub väljaspool Stokkeri ostukeskkonda vastava panga turvalises maksekeskkonnas. Stokkeril puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!

 

Kas ostmine on turvaline?

Jah, väga. Stokkeri e-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega ja kanded toimuvad teenusepakkuja kaitstud serverites.

NB! Makse teostamine toimub väljaspool Stokkeri ostukeskkonda vastava panga turvalises maksekeskkonnas. Stokkeril puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!

 

Kuhu saan kaubad tellida?

Tellitud kauba võid tellida ka kõige kaugemasse Eesti nurka või miks mitte ka välismaale. Kanalitena pakume ise järgi tulemise võimalust tööriistakeskustesse, pakiautomaate ning postkontoreid ja kullerit.

 

Tasusin kauba eest ent kinnitus e-maili (ega arvet) ei ole laekunud?

Palume sellest anda teada meie klienditeenindusele info@stokker.ee või helistada numbril 730 8285.

 

Kas on võimalik tasuda arvega?

Kahjuks mitte. Arvega tasumine on hetkel võimalik ainult krediitkontodega klientidele.

 

TARNEGA SEOTUD KÜSIMUSED

Palju maksavad erinevad tarneviisid?

Ise tööriistakeskusesse järgi tulles - TASUTA

Omniva pakiautomaat või postkontor – 3,90€

Kuller – 5,90€

NB! Ostud alates 59 € toimetame sinuni TASUTA!

 

Kuhu saan kaubad tellida?

Tellitud kauba võid tellida ka kõige kaugemasse Eesti nurka või miks mitte ka välismaale. Kanalitena pakume ise järgi tulemise võimalust tööriistakeskustesse, pakiautomaate ning postkontoreid ja kullerit.

 

Kui kiiresti jõuavad tooted minuni?

Stokkerisse ise järgi tulles saad kaubad kätte tööriistakeskuste lahtiolekuaegadel üldjuhul juba järgmisel tööpäeval (kui ostukorvis ei ole märgitud teisiti).

Pakiautomaati või postkontorisse tellides esmaspäevast neljapäevani ostetud kaubad on väljastamiseks valmis juba järgneval päeval alates kella 13.00.

Nädalavahetusel (reedest pühapäevani) ostetud kaup jõuab hiljemalt teisipäeval. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitame Sind SMS-teatega.

Kulleriga toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kaubad tarnitakse kohale ostu sooritamisele järgneval päeval ajavahemikus kell 9.00-21.00.

Nädalavahetusel (reedest pühapäevani) ostetud kaup jõuab hiljemalt teisipäeval. Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Sinuga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

 

Mille alusel kaubad kättesaamisel väljastatakse?

Stokkerisse ise järele tulles on vajalik teada tellimuse unikaalset tellimuse numbrit, mille võid esitada nii välja prinditud kujul kui ka ette näidates mobiilist.

Omniva pakiautomaati tellides saadetakse Sinu mobiilile unikaalne uksekood. Pakiautomaadi ekraanilt leiad juhised koodi sisestamiseks ja ukse avamiseks.

Kullerteenuse puhul tuleks esitada kauba kättesaamisel isikuttõendav dokument: ID kaart, juhiluba või pass.

 

Mis juhtub, kui ma ei saa kaubale kohe järgi minna?

Juhul, kui Sa ei ole kaubale Stokkeri tööriistakeskusesse järele tulnud 14 kalendripäeva jooksul või Sa ei võta seda pakiautomaadist või postkontorist vastu 7 kalendripäeva jooksul, loetakse leping tühiseks.

Seejärel tagastatakse rahaesimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu sooritasid.

 

KAUBA TAGASTAMINE JA VAHETUS

Kas e-poest ostetud kaupa saab tagastada?

Jah. Sul on õigus loobuda e-poest ostetud kaubast 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, ka juhul kui tegemist ei ole vigase kaubaga.

NB! Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata.

 

Milline kaup ei kuulu tagastamisele?

Kauba taganemisõigus ei kohaldu kauba suhtes, mille esemeks on:

  • sellise asja üleandmine, teenuse osutamine või muu soorituse tegemine, mille hind sõltub finantsturu kõikumisest, mida ettevõtja ei saa mõjutada ja mis võib ilmneda taganemistähtaja jooksul
  • sellise asja üleandmine, mis on valmistatud kasutaja esitatud nõuete järgi või mis on selgelt kohandatud konkreetse kasutaja vajadustele
  • sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti
  • sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud
  • sellise asja üleandmine, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada
  • kiireloomuliste parandus- või hooldustööde tegemine, kui kasutaja on ettevõtjalt tellinud selleks kohaletuleku
  • suletud ümbrises audio- ja videosalvestise või arvutitarkvara üleandmine, kui kasutaja on ümbrise avanud
  • sellise digitaalse sisu edastamine, mida ei toimetata kätte füüsilisel andmekandjal, kui selle edastamine on alanud kasutaja eelneval sõnaselgel nõusolekul, ning tarbija kinnitab asjaolu, et ta kaotab seeläbi oma taganemisõiguse

.

Kuidas saan kaupa tagastada?

  1. Lae alla Stokkeri tagastusleht.
  2. Täida välja prinditud tagastusleht ja lisa see tagastatavasse pakki VÕI täida digitaalselt, lisa manusena ja saada e-maili teel info@stokker.ee.
  3. Toimeta tagastatav kaup:
    1. Lähimasse Stokkeri tööriistakeskussesse. Asukohad leiad SIIT
    2. Omniva pakiautomaadi kaudu tagastamiseks vii toode pakiautomaati, vali menüüst kauba tagastus ja sisesta SMS-iga saadud TAGASTUSkood. Omniva pakiautomaatide asukohad leiad SIIT.
    3. Juhul kui tellisid toote kulleriga koju, võta ühendust Stokker klienditoega info@stokker.ee kuhu edasta oma tellimuse kood ja kontaktandmed.

 

Kas kaupu on võimalik vajadusel ümber vahetada?

Jah, ikka. Tee seda järgmiselt:

  1. Lae alla Stokkeri tagastusleht.
  2. Täida välja prinditud tagastusleht ja lisa see tagastatavasse pakki VÕI täida digitaalselt, lisa manusena ja saada e-maili teel info@stokker.ee.
  3. Toimeta vahetatav kaup:
    1. Lähimasse Stokkeri tööriistakeskussesse. Asukohad leiad SIIT
    2. Omniva pakiautomaadi kaudu vahetamiseks vii toode pakiautomaati, vali menüüst kauba tagastus ja sisesta SMS-iga saadud TAGASTUSkood. Omniva pakiautomaatide asukohad leiad SIIT.
    3. Juhul kui tellisid toote kulleriga koju, võta ühendust Stokker klienditoega info@stokker.ee kuhu edasta oma tellimuse kood ja kontaktandmed.

 

Kus saan tutvuda Stokkeri e-poe tingimustega?

Stokkeri e-poe kasutustingimused leiad SIIT.

 

Mida pean tegema kui on tekkinud mure või pretensioon?

Pretensiooni või mure tekkimisel palume lahenduse saamiseks pöörduda klienditeeninduse poole info@stokker.ee või helistada numbril 730 8285.

 

MINU KONTO

Unustasin oma salasõna. Kuidas pean edasi toimima?

Suundu pealehelt “Minu konto” alla ja vajuta "Unustasin parooli" linki. Sisestage lahtrisse enda konto e-posti aadress, millega varasemalt konto tegite ning vajutage nuppu "Kinnita".

Saadame sisestatud e-posti aadressile uue salasõna.

 

Kuidas saan vahetada oma parooli?

Suundu pealehelt “Minu konto” alla ja vajuta "kontaktandmed" linki.

  1. Sisestage lahtrisse esmalt kehtiv parool.
  2. Seejärel sisestage uus parool.
  3. Vigade vältimiseks sisestage uus parool teist korda.

Vajutage nuppu "Kinnita" ja sinu parool on edukalt vahetatud!

 

Kuidas saan oma aadressi, salasõna, e-maili seadeid jms muuta?

Logi sisse Stokker.ee lehele ning vajuta seejärel suundu pealehelt “Minu konto” alla.

 

Kuidas muuta uudiskirjade seadeid?

Suundu pealehelt “Minu konto” alla ja vali “Uudiskirjad”.

 

SOODUSTUSED JA KAMPAANIAD

Millised soodustused veebipoes kehtivad?

Stokkerist leiad püsivalt kümneid väga heade hindadega tooteid, kuid perioodiliselt leiab ka suuremahulisi kampaaniaid konkreetsetele kaubagruppidele kui sesoonselt.

 

Kuidas sooduskoodi (või kinkekaardi koodi) kasutada?

Esmalt sisene ostukorvi ja seejärel tee soodustuse rakendamiseks linnuke väljale "Sisesta sooduskood", sisesta unikaalne kood ning vajuta nupule "Rakenda".

NB! Kõik sisestatud tähed, suured ja väiksed, peavad olema 100% vastavuses.​

 

PRETENSIOONID

Mida pean tegema kui on tekkinud mure või pretensioon?

Pretensiooni või mure tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeeninduse poole pöörduda info@stokker.ee või helistada 730 8285.

 

Avastasin, et toode on riknenud/defektne/või ei vasta tellitule. Kuidas edasi?

Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid või katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Stokkeri klienditeenindust.

Toodete kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mitte tellitud tooted koheselt tagastada kullerile.

     

    Liitu 25 000 professionaaliga nii tööl kui majapidamises

    Kord nädalas värsked uudised, näpunäited ja pakkumised Sinu postkasti.
    Täname teid uudiskirjaga liitumast!
     
    Stokker on Baltikumi suurim tööriistakeskus ulatudes 32 kauplusega ja 20,000 m2 teenindus-pinnaga üle kolme riigi. Kaubavalikusse kuulub üle 250,000 erineva toote.
     
     
     
     
     
    Sisene e-poodi
    Unustasid parooli?


    Ei ole veel registreerunud? Loo uus kliendikonto

    Kui oled juba Stokkeri klient ning oled andnud meile oma isikukoodi, saad e-poodi sisse logida ID-kaardiga. Sisene ID-kaardiga >

    Sisene läbi Facebook´iLogi sisse läbi Google´i