OSTMINE JA MAKSMINE
Kuidas osta Stokkerist?
Ostes vali esmalt e-poest välja sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Et ostuprotsess oleks ladusam ja kiirem on võimalik osta ka sisselogimata. Tasumisel vali tarneviis, sisesta vajalikud andmed ning maksa kauba eest pangalingiga, krediitkaardiga või Paypaliga. Kui valida makseviisina ettemaksuarve, siis ostetavad kaubad broneeritakse alles arvel oleva summa laekumisel.
Peale tasumist vajuta kindlasti nuppu "Tagasi kaupmehe juurde". Pärast ostu saabub sisestatud e-mailile ka kinnistuskiri.
Kas ostmiseks on vaja sisse logida?
Ei. Ostmisel ei ole vaja sisse logida, küll soovitame seda teha, sest kordusostudelt pakume kõikidelt tehingutelt 5% soodustust, lisaks näeb garantiisid, ostude ajalugu, saab muuta kontaktandmeid ja uudiskirjade seadistusi.
Kas e-poe tootevalik on samaväärne tööriistakeskustega?
Jah. Veebipoe ja tööriistakeskuste tootevalik kattub 100%.
Kuidas saan e-poes püsikliendina soodustust?
Püsikliendi vähemalt 5% soodustus kehtib konto omanikule, kes on sisse loginud.
Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?
Kõik Stokkeris olevad hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu.
Kuidas saan ostude eest tasuda?
Tooteid saad mugavalt osta järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB Pank, Danske Pank ja LHV Pank.
Lisaks saab tasuda ka ettemaksuarvega, krediitkaardiga, läbi Paypali ning taodelda Stokkeri järelmaksu.
NB! Makse teostamine toimub väljaspool Stokkeri ostukeskkonda vastava panga turvalises maksekeskkonnas. Stokkeril puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!
Kas ostmine on turvaline?
Jah, väga. Stokkeri e-poes tehtavate ostude makseandmed on alati kaitstud SSL turbega ja kanded toimuvad teenusepakkuja kaitstud serverites.
NB! Makse teostamine toimub väljaspool Stokkeri ostukeskkonda vastava panga turvalises maksekeskkonnas. Stokkeril puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele!
Kuhu saan kaubad tellida?
Tellitud kauba võid tellida ka kõige kaugemasse Eesti nurka või miks mitte ka välismaale. Kanalitena pakume ise järgi tulemise võimalust tööriistakeskustesse, pakiautomaate ning postkontoreid ja kullerit.
Tasusin kauba eest ent kinnitus e-maili (ega arvet) ei ole laekunud?
Palume sellest anda teada meie klienditeenindusele klient@stokker.com või helistada numbril (+372) 655 55 11.
Kas on võimalik tasuda arvega?
Kahjuks mitte. Arvega tasumine on hetkel võimalik ainult krediitkontodega klientidele.
TARNEGA SEOTUD KÜSIMUSED
Palju maksavad erinevad tarneviisid?
Ise tööriistakeskusesse järgi tulles - TASUTA
DPD või Omniva pakiautomaat - 2,90€
Kuller – 5,90€
NB! Ostud alates 150 € toimetame sinuni TASUTA!
Kuhu saan kaubad tellida?
Tellitud kauba võid tellida ka kõige kaugemasse Eesti nurka või miks mitte ka välismaale. Kanalitena pakume ise järgi tulemise võimalust tööriistakeskustesse, pakiautomaate ning kullerit.
Kui kiiresti jõuavad tooted minuni?
Stokkerisse ise järgi tulles saad kaubad kätte tööriistakeskuste lahtiolekuaegadel üldjuhul juba samal või järgmisel tööpäeval (kui ostukorvis ei ole märgitud teisiti).
Pakiautomaati tellides tarnitakse kaubad 1-3 tööpäeva jooksul soovitud sihtpunkti kui tegemist pole tehasest tellitavate toodetega.
Nädalavahetusel (reedest pühapäevani) ostetud kaup jõuab sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates esmaspäevast. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitame Sind SMS-teatega.
Kulleriga toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile. Esmaspäevast reedeni ostetud kaubad tarnitakse 1-3 tööpäeva jooksul ajavahemikus kell 9.00-21.00.
Nädalavahetusel (reedest pühapäevani) ostetud kaup jõuab 1-3 tööpäeva jooksul. Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Sinuga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.
Mille alusel kaubad kättesaamisel väljastatakse?
Stokkerisse ise järele tulles on vajalik teada tellimuse unikaalset tellimuse numbrit, mille võid esitada nii välja prinditud kujul kui ka ette näidates mobiilist.
Omniva pakiautomaati tellides saadetakse Sinu mobiilile unikaalne uksekood. Pakiautomaadi ekraanilt leiad juhised koodi sisestamiseks ja ukse avamiseks.
Kullerteenuse puhul tuleks esitada kauba kättesaamisel isikuttõendav dokument: ID kaart, juhiluba või pass.
Mis juhtub, kui ma ei saa kaubale kohe järgi minna?
Juhul, kui Sa ei ole kaubale Stokkeri tööriistakeskusesse järele tulnud 14 kalendripäeva jooksul või Sa ei võta seda pakiautomaadist või postkontorist vastu 7 kalendripäeva jooksul, loetakse leping tühiseks.
Seejärel tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu sooritasid.
KAUBA TAGASTAMINE JA VAHETUS
Kas e-poest ostetud kaupa saab tagastada?
Jah. Sul on õigus loobuda e-poest ostetud kaubast 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, ka juhul kui tegemist ei ole vigase kaubaga.
NB! Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata.
Milline kaup ei kuulu tagastamisele?
Kauba taganemisõigus ei kohaldu kauba suhtes, mille esemeks on:
- sellise asja üleandmine, teenuse osutamine või muu soorituse tegemine, mille hind sõltub finantsturu kõikumisest, mida ettevõtja ei saa mõjutada ja mis võib ilmneda taganemistähtaja jooksul
- sellise asja üleandmine, mis on valmistatud kasutaja esitatud nõuete järgi või mis on selgelt kohandatud konkreetse kasutaja vajadustele
- sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti
- sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud
- sellise asja üleandmine, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada
- kiireloomuliste parandus- või hooldustööde tegemine, kui kasutaja on ettevõtjalt tellinud selleks kohaletuleku
- suletud ümbrises audio- ja videosalvestise või arvutitarkvara üleandmine, kui kasutaja on ümbrise avanud
- sellise digitaalse sisu edastamine, mida ei toimetata kätte füüsilisel andmekandjal, kui selle edastamine on alanud kasutaja eelneval sõnaselgel nõusolekul, ning tarbija kinnitab asjaolu, et ta kaotab seeläbi oma taganemisõiguse
Kuidas saan kaupa tagastada?
- Lae alla Stokkeri tagastusleht.
- Täida välja prinditud tagastusleht ja lisa see tagastatavasse pakki või lisa manusena ning saada klient@stokker.com.
- Toimeta tagastatav kaup:
- Aadressile Peterburi tee 44B, Tallinn 11415 - Stokker Peterburi tee tööriistakeskus, tel +372 620 1190
- Lähimasse teise Stokkeri tööriistakeskussesse. Asukohad leiad SIIT.
- Tagasta meile kulleriga juhindudes selle punkti A variandist.
Kas kaupu on võimalik vajadusel ümber vahetada?
- Lae alla Stokkeri tagastusleht.
- Täida välja prinditud tagastusleht ja lisa see tagastatavasse pakki või lisa manusena ning saada klient@stokker.com.
- Toimeta tagastatav kaup:
- Aadressile Peterburi tee 44B, Tallinn 11415 - Stokker Peterburi tee tööriistakeskus, tel +372 620 1190
- Lähimasse teise Stokkeri tööriistakeskussesse. Asukohad leiad SIIT.
- Tagasta meile kulleriga juhindudes selle punkti A variandist.
Kus saan tutvuda Stokkeri e-poe tingimustega?
Stokkeri e-poe kasutustingimused leiad SIIT.
Mida pean tegema kui on tekkinud mure või pretensioon?
Pretensiooni või mure tekkimisel palume lahenduse saamiseks pöörduda klienditeeninduse poole klient@stokker.com või helistada numbril (+372) 655 55 11.
MINU KONTO
Unustasin oma salasõna. Kuidas pean edasi toimima?
Suundu pealehelt “Minu konto” alla ja vajuta "Unustasin parooli" linki. Sisestage lahtrisse enda konto e-posti aadress, millega varasemalt konto tegite ning vajutage nuppu "Kinnita".
Saadame sisestatud e-posti aadressile uue salasõna.
Kuidas saan vahetada oma parooli?
Suundu pealehelt “Minu konto” alla ja vajuta "kontaktandmed" linki.
- Sisestage lahtrisse esmalt kehtiv parool.
- Seejärel sisestage uus parool.
- Vigade vältimiseks sisestage uus parool teist korda.
Vajutage nuppu "Kinnita" ja sinu parool on edukalt vahetatud!
Kuidas saan oma aadressi, salasõna, e-maili seadeid jms muuta?
Logi sisse www.stokker.ee lehele ning vajuta seejärel suundu pealehelt “Minu konto” alla.
Kuidas muuta uudiskirjade seadeid?
Suundu pealehelt enda nimele klikkides (paremal üleval) “Minu konto” alla ja vali “Kontaktandmed” ning seejärel "Uudiskirjad".
SOODUSTUSED JA KAMPAANIAD
Millised soodustused veebipoes kehtivad?
Stokkerist leiad püsivalt kümneid väga heade hindadega tooteid, kuid perioodiliselt leiab ka suuremahulisi kampaaniaid konkreetsetele kaubagruppidele kui ka sesoonselt.
Kuidas sooduskoodi kasutada?
Esmalt sisene ostukorvi ja seejärel tee soodustuse rakendamiseks linnuke väljale "Sisesta sooduskood", sisesta unikaalne kood ning vajuta nupule "Rakenda".
NB! Kõik sisestatud tähed, suured ja väiksed, peavad olema 100% vastavuses.
PRETENSIOONID
Mida pean tegema kui on tekkinud mure või pretensioon?
Pretensiooni või mure tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeeninduse poole pöörduda klient@stokker.com või helistada (+372) 655 55 11.
Avastasin, et toode on riknenud/defektne/või ei vasta tellitule. Kuidas edasi?
Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid või katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Stokkeri klienditeenindust. Toodete kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mitte tellitud tooted koheselt tagastada kullerile.