UUS!
Väärtustades Sinu aega.
Open MenuTootekataloogOpen CartOpen Search
search

Kauba tagastamine

25.05 2017 10:18

Kauba tagastamisel juhindu järgnevast

 

1.     Lae alla Stokker tagastusleht.

2.     Täida välja prinditud tagastusleht ja lisa see tagastatavasse pakki VÕI lisa manusena ja saada e-maili teel klient@stokker.com.

3.     Toimeta tagastatav kaup:

a.     Aadressile Peterburi tee 44, Tallinn, Stokker kontorisse.

b.     Lähimasse Stokkeri tööriistakeskussesse. Asukohad leiad SIIT

c.     Tagasta meile kulleriga.

 

F-A-Q

 

Kui ostetud toode ei vasta kirjeldusele, kas saan selle tagastada?

Jah, loomulikult. Kui avastad, et ostetud toode mistahes põhjusel ei sobi, on õigus toode tagastada Stokker tööriistakeskusesse või kulleriga 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

NB! Tagastamisel peab toode olema kasutamata ja originaal-transpordipakendis.

 

Milline kaup ei kuulu tagastamisele?

Taganemisõigus ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt pakendist välja võetud aluspesu, hügieenitarvikud jms).

 

Millal saan ostetud kaupa tagastada?

Ostetud kaupa on võimalik tagastada kogu perioodi vältel alates ostust kuni 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Tagastada võid ükskõik millisel põhjusel, peaasi, et kaup oleks kasutamata, originaalpakendis ning täiskomplektne.

 

Millal saan tagasi makstud raha?

Raha tagastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Kui kaup on tagastatud ja kontrollitud ning vastab eeltoodud tingimustele, siis tagastatakse raha täies ulatuses k.a. postikulud, ülekanne tehakse samale kontole, kust ost sooritati.

 

NB! Alljärgnevalt teenuste ja kaupade nimekiri, mis ei kuulu tagastamisele ja raha ei tagastata.

Kauba taganemisõigus ei kohaldu Kauba suhtes, mille esemeks on:

 

  • sellise asja üleandmine, teenuse osutamine või muu soorituse tegemine, mille hind sõltub finantsturu kõikumisest, mida ettevõtja ei saa mõjutada ja mis võib ilmneda taganemistähtaja jooksul
  • sellise asja üleandmine, mis on valmistatud Kasutaja esitatud nõuete järgi või mis on selgelt kohandatud konkreetse Kasutaja vajadustele
  • sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti
  • sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud
  • sellise asja üleandmine, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  • kiireloomuliste parandus- või hooldustööde tegemine, kui Kasutaja on ettevõtjalt tellinud selleks kohaletuleku;
  • suletud ümbrises audio- ja videosalvestise või arvutitarkvara üleandmine, kui Kasutaja on ümbrise avanud;
  • sellise digitaalse sisu edastamine, mida ei toimetata kätte füüsilisel andmekandjal, kui selle edastamine on alanud Kasutaja eelneval sõnaselgel nõusolekul, ning tarbija kinnitab asjaolu, et ta kaotab seeläbi oma taganemisõiguse

Kui Müügilepingus on Kasutaja jaoks sätestatud Kasutajale soodsamad taganemistingimused, siis kohalduvad Müügilepingus sätestatud tingimused. Vastupidisel juhul kohalduvad Kaupmehe ja Kasutaja vahel Kasutustingimustes sätestatud taganemistingimused.

 

Liitu Stokkeri uudiskirjaga. Saa parimatest pakkumistest teada enne teisi!

Iga kuu värsked uudised, näpunäited ja pakkumised Sinu postkasti.
Täname teid uudiskirjaga liitumast!
 
Stokker on Baltikumi juhtiv professionaalsete tööriistade ja masinate müügi- ja teenindusettevõte
 
 
 
 
 
Kas teadsid, et 100st kliendist 92 soovitaks Stokkerit ka oma sõbrale või kolleegile.
Ära vajuta
Sisene StokkerPRO´sse
E-post
Sotsiaalmeedia
ID-kaart
Mobiil-ID
Unustasid salasõna?
ID-kaart

Kui konto on juba loodud, logime su sisse. Kui mitte, registreerime sulle konto. Lihtne!

Sisene Mobiil-IDga
Ei ole veel klient?Liitu StokkerPRO´ga.