Open MenuVaata tootekataloogiOpen SearchOpen CartOpen Account
X

Uudised

search
Valik erialaseid artikleid ja videosid tööriistadest, hooldusest ja remondist.
25.05 2017 15:13
Ma pole just suuremat sorti ehitaja või remondimees, aga korralikku tööriista nähes läheb mul kohe silm särama. Vene ajal tuuritasin kord koos "Mahavokiga" Bulgaarias ja kui meile sealsete showde eest viimasel tuuripäeval hunnik kohalikku raha laua peale laoti, siis jooksid kõik pillimehed riidepoodi. Mina aga ostsin endale hoopis kaks hiigelsuurt komplekti välismaa mutrivõtmeid ja vinge mõõdulindi ning olin õnnelik nagu väike laps. Tol ajal võis NSV Liidus normaalsest tööriistast vaid und näha.

Aga kui punalipp Toompealt maha võeti, siis hakkasid olud muutuma ning peagi ilmusid esimesed head tööriistad ka Eestis müügile. Ja koos sellega ilmus mu tolleaegse reklaamifirma Kolm Karu kontorisse Ando Aron, kes teatas, et ta on asutanud tööriistu importiva firma Mecro ja nüüd oleks aeg hakata Eestis tööriistu reklaamima. Seejuures tehti mulle kohe selgeks, et mingeid vuhvleid Mecro maale tooma ei hakka ning valik  tehakse vaid kõige kvaliteetsemate kaubamärkide hulgast.

Iga reklaamifirma tahab oma vastsele kliendile hakatuseks joonistada uue logo, aga Mecrol oli logo juba olemas, ehkki tiba kööbakas. See väike viga sai parandatud, kui Kolme Karu kunstnik naksas firmanime esitähest allarippuva mutrivõtme jupi jagu lühemaks ning paigutas tulemuse kollasesse ristkülikusse. Kõik osapooled olid tulemusega rahul ning peagi säras Mecro uus logo juba ka esimeses reklaamis.

 

Ei kulunud palju aega, kui Mecrost oli saanud üks meie agentuuri suuremaid kliente. Pea iga kuu saabus meie juurde mõni Mecro tootejuht, teatades järjekordsest uuest tööriistabrändist, mida on kohe vaja turule tuua. Ja mida rohkem neid kaubamärke lisandus, seda suuremaks paisus ka meie enda tööriistakast. Pole saladus, et ma olin tol ajal oma klientide brändide tulihingeline fänn ja agiteerisin ka kõiki oma töötajaid, et nad kasutaksid eranditult vaid meie klientide tooteid. Nii võis Kolmes Karus tööl käia vaid Nike’i tossudes ja mitte kunagi Adidastes ning juua tohtis vaid Coca-Colat ja mitte mingil juhul Pepsit. Seepärast ei imestanud keegi, et peagi ilmus meie majapidamisse vinge Kärcheri tolmuimeja. Näpitsad olid meil loomulikult Knipexi omad, haamer ja mutrivõtmed Gedorelt, saadud auhinnad kruvisime seina Metaboga. Auto mootorisse kallati Valvoline'i õli, mitte kunagi Mobilit.
 

 

Nagu nondele aegadele iseloomulik, üritas ka Mecro istuda algul kahel toolil korraga, olles nii tööriistade importija kui ka jaemüüja. Pärast seda, kui Soo tänaval avati uus suur Mecro firmapood, hakkas juhtkond taipama, et kui nad tahavad oma brändid saada müüki ka teistesse kauplustesse, siis võivad nood pahaks panna, kui importija kutsub ostjaid eeskätt oma poodi. Seepärast hakati tasapisi mõtlema impordi ja jaemüügi lahutamise peale ning päevakorda kerkis jaeketi loomine. Nüüd said reklaamimehed asuda ka päris uut logo joonistama. Enne aga oli vaja firmale leida nimi, mis oleks tugev ja mehine ning sobiks tööriistakauplusele. Tagantjärele julgen tunnistada küll, et kaubamärgi Stokker esimese poole virutasin ma Stockmannilt, Sinna otsa üritasin ma keevitada kõikvõimalikke lisandeid, kuni lõpuks jäin pidama Stokkeri juurde. Avastasin, seda nime polnud üheski registris ning ka kõik sellenimelised domeenid olid saadaval. Õnneks sai ka Mecro juhtkond aru, et tegu oli geniaalse nimega, mistõttu see osteti pikema jututa ära. Kaubaks läks ka Kalle Toompere joonistatud kandilisevõitu logotüüp. Seda ilustas mutter, mida sai ka kruvikeerajaga keerata.

 

Täna tundub muidugi kummaline, et see kõik toimus juba 20 aastat tagasi, aga samas on tore näha, et Stokkeri kaubamärk on nii pika aja jooksul kenasti vastu pidanud ning ei ilmuta mingeid väsimuse märke. Iga kord, kui ma mõnes Eesti, Läti või Leedu linnas Stokkeri poest mööda sõidan, siis läheb mul süda soojaks, nii nagu ka siis, kui ma näen mõne töömehe käes Metabo kohvrit. "See peab olema küll korralik töömees, kui tal on Metabo trell," mõtlen ma siis alati omaette.

Liitu 25 000 professionaaliga nii tööl kui majapidamises

Kord nädalas värsked uudised, näpunäited ja pakkumised Sinu postkasti.
Täname teid uudiskirjaga liitumast!

Uudised

Kõik Uudised
 

Liitu 25 000 professionaaliga nii tööl kui majapidamises

Kord nädalas värsked uudised, näpunäited ja pakkumised Sinu postkasti.
Täname teid uudiskirjaga liitumast!
 
Stokker on Baltikumi juhtiv professionaalsete tööriistade ja masinate müügi- ja teenindusettevõte
 
 
 
 
 
Sisene e-poodi / tellimiskeskkonda
Unustasid parooli?


Ei ole veel registreerunud? Loo uus kliendikonto

Kui oled juba Stokkeri klient ning oled andnud meile oma isikukoodi, saad e-poodi sisse logida ID-kaardiga. Sisene ID-kaardiga >

Sisene läbi Facebook´iLogi sisse läbi Google´i
Hinnad+niidavad+jalust%21