Mootor:
Kubota 3769 cm³ töömahuga, 4-silindriline diiselmootor
Nimivõimsus 105 hj
Kütusepaagi maht 76 l
Ülekanne:
Tippkiirus kuni 40 km/h
Käikude arv 36/36 (koos Hi/Lo funktsiooniga) , 3 kiirusgruppi
Nelikvedu (4WD)
BiSpeed kahekiiruseline esisild
Hüdrostaatiline roolivõimendi
Diferentsiaalilukk
Tagumine rippsüsteem, hüdrosüsteem ja jõuvõtuvõll:
Tagumine kolmepunkti rippsüsteem Kat II
Rippsüsteemi maksimaalne tõstejõud aisaotstes 2300 kg
Hüdrosüsteemi pumba tootlikkus 90.4 l/min (millest roolipump 21,4)
Tagumise jõuvõtuvõlli kiirused 540 ja 540E p/min
2 paari tagumisi hüdroväljavõtteid
Kabiin:
Konditsioneer ja soojendus
Vedrustusega juhiiste
Avatavad külgmised aknad
Lisainfo:
Tänavalegaalne (EC homologeeritud mudel)
Toodetud Jaapanis Garantii 5 aastat või 3000 töötundi olenevalt sellest kumb täitub esimesena
Mõõdud:
Pikkus: 3975 mm
Kõrgus: 2360 mm (põllumajandusrehvidega)
Laius: 1325-1710 mm (põllumajandusrehvidega)
Tühikaal: 2681 kg
Baasrehvid: ees 280/70R18 ja taga 360/70R28 (põllumajandusrehvid) Pildid on illustreeriva tähendusega.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.