Mootor: Kubota 4 silindriline vedelikjahutusega diiselmootor, Tier V
Kubatuur: 3331 cm³
Nimivõimsus: 74 hj (55 kw)
Kütusepaagi maht: 90 l, Adblue vaba
Käigukast: F36/R36 täielikult sünkroniseeritud käigukast, 3-kiirusgruppi,
igas grupis 6 sünkroniseeritud käiku, elektrohüdrauliline vasaku käe
reevers ja käigupoolitaja, märgsidur
Veoskeem: nelikvedu (4WD), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 40 km/h
Hüdraulika: hüdraulikapumba tootlikus 88 l/min, hüdraulika väljavõtted
max 3 paari
Tagumine rippsüsteem: Cat 2, 2500 kg tõstejõud, hüdrauliline konks
Jõuvõtuvõll: tagumine 540/1000 p/min
Esilaadur: LA1365 tõstejõud 1328 kg, tõstekõrgus 2977 mm (lisavarustus)
Esirippsüsteem: Cat 2 tõstejõud 2200 kg (lisavarustus)
Eesmine jõuvõtuvõll: 1000 p/min (lisavarustus)
Kabiin: konditsioneeriga, panoraamkabiin, väga hea vaateväli laaduriga
opereerimiseks, õhkvedrustusega iste
Rehvimõõt (ees/taga): 320/85 R20 / 420/85 R30
Mõõtmed (p x l x k): 3700 x 1900 x 2580 mm, kliirens 460 mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas,
mootoripöörete salvestamine
Kaal: 2725 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 5 aastat või 3000 h Pildid on illustratiivsed.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.