Mootor: Kubota 4 silindriline vedelikjahutusega turbodiiselmootor
Kubatuur: 6124 cm³
Nimivõimsus: 150 hj + boost 20 hj (110 kw / 125 kw)
Kütusepaagi maht: 330 l, Adblue 38 l
Käigukast: astmevaba KVT, elektrohüdrauliline vasaku käe reevers ja käigupoolitaja,
märgsidur
Veoskeem: nelikvedu (4WD), esisilla vedrustus, diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 50 km/h
Hüdraulika: CCLS kolbhüdraulikapumba tootlikus 110 l/min + 52 l/min
Tagumine rippsüsteem: Cat 3, 9400 kg tõstejõud, hüdrauliline pick-up
haakekonks
Jõuvõtuvõll: tagumine 540/540E/1000/1000E p/min
Kabiin: konditsioneeriga, panoraamkabiin, väga hea vaateväli laaduriga
opereerimiseks, õhkvedrustusega iste, kaasreisija iste, kabiini vedrustus
Rehvimõõt (ees/taga): 540/65 R28 / 650/65 R38
Mõõtmed (p x l x k): 4768 x 2500 x 3030 mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas,
mootoribloki soojendus 220V+5m kaabel,
tagumise akna ja tagumiste küljeakende soojendus koos kojamehega,
ohutuspakett koos tulekustutiga, tagumise rippsüsteemi juhtimine väljast poritiivalt,
esimesed poritiivad, kabiini ülemises servas töötuled ees ja taga,
ISOBUS (lisavarustus), 7 ja 12 tolline monitor (lisavarustus), automaatroolimine
(lisavarustus)
Kaal: 7350 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 5 aastat või 3000 h

Pildid on illustratiivsed.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.

Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
a