M7003 avar ja vaikne kabiin on nagu täiuslik juhtimiskeskus. Tänu oma kõrgele mugavustasemele, silmapaistvale ergonoomikale ja kasutajasõbralikkusele saate püsida kontsentreeritud ja lõdvestunud, isegi kõige pikemate tööpäevade jooksul. Lisaks on valikuline automaatne kliimaseade ja elektriliselt reguleeritavad välispeeglid, mis suurendavad juhi mugavust.
Tänu optimeeritud võimsuskõverale, pakub meie V6108 TIER 5 mootori uusim versioon suuremat jõudlust madalama kütusekulu korral. Kõigi mudelite täiendava võimsuse suurendamise abil on
M7003-l palju võimsust varuks, et tagada kogu aeg maksimaalne jõudlus.

Mootor: Kubota 4 silindriline vedelikjahutusega turbodiiselmootor
Kubatuur: 6124 cm³
Nimivõimsus: 130 hj+ boost 20 hj (95 kw/ 110 kw)
Kütusepaagi maht: 330 l, Adblue 38 l
Käigukast: Powershift F30/R15 täielikult sünkroniseeritud käigukast, elektrohüdrauliline vasaku käe reevers ja käigupoolitaja, märgsidur
Veoskeem: nelikvedu (4WD), esisilla vedrustus, diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 50 km/h
Hüdraulika: CCLS kolbhüdraulikapumba tootlikus 110 l/min + 52 l/min
Tagumine rippsüsteem: Cat 3, 9400 kg tõstejõud, hüdrauliline pick-up haakekonks
Jõuvõtuvõll: tagumine 540/540E/1000/1000E p/min
Eesmine rippsüsteem ja JVV
Kabiin: konditsioneeriga, panoraamkabiin, väga hea vaateväli laaduriga opereerimiseks, õhkvedrustusega iste, kaasreisija iste, kabiini vedrustus
Rehvimõõt (ees/taga): 420/85 R28 ja 520/85 R38
Mõõtmed (p x l x k): 4768mm x 2500mm x 3030mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas,
mootoribloki soojendus 220V+5m kaabel,
tagumise akna ja tagumiste küljeakende soojendus, ohutuspakett koos
tulekustutiga, tagumise rippsüsteemi juhtimine väljast poritiivalt, esimesed
poritiivad, kabiini ülemises servas töötuled ees ja taga
Kaal: 7350 kg
MX LK2100H esilaadur koos kopaga
Laaduril 2+1 väljavõte
Paralleelsushoidja
Vedrustus
Tänavalegaalne
Garantii: 5 aastat või 3000 h
Kubatuur: 6124 cm³
Nimivõimsus: 130 hj+ boost 20 hj (95 kw/ 110 kw)
Kütusepaagi maht: 330 l, Adblue 38 l
Käigukast: Powershift F30/R15 täielikult sünkroniseeritud käigukast, elektrohüdrauliline vasaku käe reevers ja käigupoolitaja, märgsidur
Veoskeem: nelikvedu (4WD), esisilla vedrustus, diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 50 km/h
Hüdraulika: CCLS kolbhüdraulikapumba tootlikus 110 l/min + 52 l/min
Tagumine rippsüsteem: Cat 3, 9400 kg tõstejõud, hüdrauliline pick-up haakekonks
Jõuvõtuvõll: tagumine 540/540E/1000/1000E p/min
Eesmine rippsüsteem ja JVV
Kabiin: konditsioneeriga, panoraamkabiin, väga hea vaateväli laaduriga opereerimiseks, õhkvedrustusega iste, kaasreisija iste, kabiini vedrustus
Rehvimõõt (ees/taga): 420/85 R28 ja 520/85 R38
Mõõtmed (p x l x k): 4768mm x 2500mm x 3030mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas,
mootoribloki soojendus 220V+5m kaabel,
tagumise akna ja tagumiste küljeakende soojendus, ohutuspakett koos
tulekustutiga, tagumise rippsüsteemi juhtimine väljast poritiivalt, esimesed
poritiivad, kabiini ülemises servas töötuled ees ja taga
Kaal: 7350 kg
MX LK2100H esilaadur koos kopaga
Laaduril 2+1 väljavõte
Paralleelsushoidja
Vedrustus
Tänavalegaalne
Garantii: 5 aastat või 3000 h
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.