- 40 hj Kubota 4 silindriline vedelikjahutusega diiselmootor
- Hüdrostaatiline käigukast
- Maksimaalne kiirus kuni 30 km/h
- Konditsioneeriga kabiin
- Hea manööverdamisvõimega
- Võimalik lisada erinevat lisavarustust
Saadaval 5+
Lihtne kasutada ja erakordselt usaldusväärne, kerge ja kompaktne traktor. LX-seeria on hämmastavalt kiire ja muljetavaldavalt võimas, pakkudes silmapaistvat efektiivset tulemust minimaalse mõjuga maapinnale. Alates niitmisest kuni frontaallaaduri tööni teevad need traktorid kergelt tööd olenemata ülesandest, tänu suurele pöördemomendile, madala müratasemega Kubota diiselmootorile ning sõltumatule kesk- ja tagumisele jõuvõtuvõllile. Standardfunktsioonide hulka kuulub roolivõimendi, püsikiiruse hoidja ja
eksklusiivne Kubota Bi-Speed kahekiiruseline esisilla funktsioon, mis kiiretes ja järskudes kurvides kiirendab esirataste liikumiskiirust, vähendades sellega oluliselt pöörderaadiust, rikkumata maapinda ja kulutamata esirehve. Saadaval koos tehases paigaldatud panoraamvaatega, avara ja konditsioneeriga kabiiniga, pakub LX-seeria traktor klassi juhtivat nähtavust, hõlpsat juhtimist ja erakordset kasutajamugavust.
Mootor
Kubota 4 silindriline diiselmootor
Kubatuur
1498 cm³
Nimivõimsus
40 hj (29,3 kw)
Kütusepaagi maht
30 l
Käigukast
Hüdrostaatiline (HST), 3-kiirusgruppi
Veoskeem
nelikvedu (4WD), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus
30 km/h
Kubatuur: 1498 cm³
Nimivõimsus: 40 hj (29,3 kw)
Kütusepaagi maht: 30 l
Käigukast: Hüdrostaatiline (HST), 3-kiirusgruppi, hüdrostaatiline roolivõimendi
Veoskeem: nelikvedu (4WD), Bi-speed kahekiiruseline esisild (2,5m pöörderaadius), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 30 km/h
Hüdraulika: hüdraulikapumba tootlikus 35,9 l/min, hüdraulika väljavõtted
Tagumine rippsüsteem: Cat 1, 1150 kg tõstejõud
Jõuvõtuvõll: tagumine 540 p/min, keskmine 2500 p/min
Keskmine niidutekk: 3 teraga, 152 cm külgväljaviskega (lisavarustus)
Esilaadur: LA545 tõstejõud 510 kg, tõstekõrgus 2187 mm (lisavarustus)
Esirippsüsteem: Cat 1 tõstejõud 800 kg (lisavarustus)
Eesmine jõuvõtuvõll: 1000 p/min (lisavarustus)
Kogumissüsteem: 1350 L hüdrauliliselt tõstetav 2,15m kõrgusele (lisavarustus)
Kabiin: konditsioneeriga, avar ja hea vaateväljaga
Rehvimõõt (ees/taga): 18 x 8,50 - 10 / 26 x 12 - 12
Mõõtmed (p x l x k): 2940mm x 1311mm x 2175mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas,
mootoribloki soojendus 220V+5m kaabel,
tagumise akna soojendus koos kojamehega, ohutuspakett koos
tulekustutiga, kabiini ülemises servas töötuled ees ja taga
Kaal: 1245 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 2 aastat või 1500 h
Pildid on illustratiivsed.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.