Mootor
Kubota 2,2l töömahuga, 4-silindriline diiselmootor
Vastab IIIB etapi saastenormidele! ILMA AD-BLUE'ta!!!
Mootori nimivõimsus 42,5 hj (ECE-R24)
Kütusepaak 50 liitrit
Ülekanne
Tippkiirus kuni 29 km/h
Käikude arv F16/R16
Tagumine rippsüsteem, hüdrosüsteem ja jõuvõtuvõll
Tagumine kolmepunkti rippsüsteem
Rippsüsteemi maksimaalne tõstejõud aisaotstes 1750 kg
Hüdrosüsteemi pumba tootlikus 55,6 l/min, HVV 2 paari
Tagumise jõuvõtuvõlli kiirus 540 rpm
Mõõdud
Pikkus: 3170mm
Laius: 1555mm
Kõrgus: 2250mm
Tühikaal: 1810kg
Rehvid: ees 8-16 ja taga 13.6-24- mururehvidega Pildid on illustreeriva tähendusega.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.