Traktor  EK1-261 HST koos esilaaduriga Me05, Kubota
Saadaval 4
Mootor: Mitsubishi 3 silindriline vedelikjahutusega diiselmootor
Kubatuur: 1319 cm³
Nimivõimsus: 25 hj (18,2 kw)
Kütusepaagi maht: 24 l
Käigukast: hüdrostaatiline (HST)
Veoskeem: nelikvedu (4WD), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 18 km/h
Hüdrauliline rool
Hüdraulika: hüdraulikapumba tootlikus 19,3 l/min, 1 paar hüdraulika väljavõtteid taga
Tagumine rippsüsteem: Cat 1, 800 kg tõstejõud
Jõuvõtuvõll: tagumine 540/540E p/min
Esilaadur: ME05 tõstejõud 365 kg. Kopa mahutavus 120 l
Rehvimõõt (ees/taga): 6.00-12 / 8.3-20
Mõõtmed (p x l x k): 3677mm x 1335mm x 2192 mm(ROPS)
Rataste laius: 1035mm
Kopa laius: 1220mm
Kliirens 310 mm
Lisad: töötunni lugeja, käsigaas, tahhomeeter
Kaal: 1000 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 2 aastat või 1500 h
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.

Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
a