- 26 hj Kubota 3 silindriline vedelikjahutusega turbodiiselmootor
- Hüdrostaatiline käigukast
- Maksimaalne kiirus kuni 13 km/h
- Hea manööverdamisvõimega
- Võimalik lisada erinevat lisavarustust
Mootor
Kubota 3 silindriline diiselmootor
Kubatuur
1001 cm³
Nimivõimsus
26 hj (19,1 kw)
Kütusepaagi maht
25 l
Käigukast
Hüdrostaatiline (HST), 2-kiirusgruppi
Veoskeem
nelikvedu (4WD), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus
13 km/h
Kubatuur: 1001 cm³
Nimivõimsus: 26 hj (19,1 kw)
Kütusepaagi maht: 25 l
Käigukast: Hüdrostaatiline (HST), 2-kiirusgruppi, hüdrostaatiline roolivõimendi
Veoskeem: nelikvedu (4WD), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus: 13 km/h
Hüdraulika: hüdraulikapumba tootlikus 23,5 l/min, hüdraulika väljavõtted
Tagumine rippsüsteem: Cat 1, 550 kg tõstejõud
Jõuvõtuvõll: tagumine 540 p/min, keskmine 2500 p/min
Keskmine niidutekk: 3 teraga, lõikelaius 137 cm, 152 cm külgväljaviskega (lisavarustus)
Esilaadur: LA243 tõstejõud 335 kg, tõstekõrgus 1810 mm (lisavarustus)
Esirippsüsteem: tõstejõud 450 kg (lisavarustus)
Kogumissüsteem: 500 L hüdrauliliselt tõstetav 1,86m kõrgusele ja 600 L (lisavarustus)
Rehvimõõt (ees/taga): 18 x 8,50 - 10 / 26 x 12 - 12
Mõõtmed (p x l x k): 2554mm x 1135mm x 1305 mm(ROPS)
Lisad: töötunni lugeja, käsigaas, tahhomeeter
Kaal: 710 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 2 aastat või 1500 h
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.