- 23 hj Kubota 3 silindriline vedelikjahutusega diiselmootor
- Hüdrostaatiline käigukast
- Maksimaalne kiirus kuni 25 km/h
- Hea manööverdamisvõimega
- Võimalik lisada erinevat lisavarustust

Mootor
Kubota 3 silindriline diiselmootor
Kubatuur
1123 cm³
Nimivõimsus
23 hj (16,9 kw)
Kütusepaagi maht
27 l
Käigukast
Hüdrostaatiline (HST), 3-kiirusgruppi
Veoskeem
nelikvedu (4WD), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus
25 km/h
Nimivõimsus 23 hj (16,9 kW)
Kütusepaagi maht 27 l
Ülekanne
Tippkiirus kuni 25 km/h
Jalgpedaaliga juhitav hüdrostaatiline jõuülekanne (HST) - 3 kiirusgruppi
Bi-Speed funktsiooniga Nelikvedu (4WD)
Hüdrostaatiline roolivõimendi
Tagumine rippsüsteem, hüdrosüsteem ja jõuvõtuvõll
Tagumine kolmepunkti rippsüsteem
Rippsüsteemi maksimaalne tõstejõud aisaotstes 970 kg
Hüdrosüsteemi pumba tootlikkus 33.1 l/min
Tagumise jõuvõtuvõlli kiirus 540 p/min
Keskmise jõuvõtuvõlli kiirus 2500 p/min
Lisainfo
Tänavalegaalne (EC homologeeritud mudel)
Garantii 2 aastat või 1500 töötundi olenevalt sellest kumb täitub esimesena
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.