Mootor
Kubota 778ccm töömahuga, 3-silindriline diiselmootor
Nimivõimsus 18 hj (13.2 kw)
Kütusepaagi maht 14l
Ülekanne
Tippkiirus kuni 18.1 km/h
Aeglustiga mehaaniline käigukast F6/R2
Nelikvedu (4WD)
Hüdrostaatiline roolivõimendi
Lukustatav tagasilla diferentsiaal
Tagumine rippsüsteem, hüdrosüsteem ja jõuvõtuvõll
Tagumine kolmepunkti rippsüsteem
Rippsüsteemi maksimaalne tõstejõud aisaotstes 540 kg
Hüdrosüsteemi pumba tootlikkus 14,1 l/min
Tagumise jõuvõtuvõlli kiirused 540/1000 p/min
Keskmise jõuvõtuvõlli kiirus 2500 p/min
Keskmine niidutekk: RCK48, 122cm
Mõõdud
Pikkus: 2360mm (ilma laadurita)
Kõrgus: 1255mm (roolini)
Laius: 940mm
Tühikaal: 1075kg
Baasrehvid: ees 20x8.00-10 ja taga 212/80D-15 (mururehvid)
Lisainfo
Tänavalegaalne (EC homologeeritud mudel)
Garantii: 2 aastat või 1500 töötundi olenevalt sellest kumb täitub esimesena
Tootmisriik: Jaapan
Pilt on illustratiivne Pildid on illustreeriva tähendusega.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.