Mootor: Kubota 3 silindriline vedelikjahutusega diiselmootor
Kubatuur: 1123 cm³
Nimivõimsus: 24,8 hj (18,2 kw)
Kütusepaagi maht: 30 l
Käigukast: Hüdrostaatiline (HST), hüdrostaatiline roolivõimendi, aeglusti
Veoskeem: nelikvedu (4WD), sõltumatu vedrustus, diferentsiaalilukk esi- ja tagasillas
Maksimaalne kiirus: 40 km/h
Hüdraulika: hüdraulikapumba tootlikus 9 l/min (võimalik suurendada kuni 14,5 l/min)
Kabiin: soojendusega, CAMO värvi
Kast: hüdrauliliselt kallutatav, kandevõime 500kg
Erinevad lisavarustused: esimene rippsüsteem, hüdrauliliselt või mehaaniliselt juhitav lumesahk, tänavapuhastushari, liivataja
Rehvimõõt (ees/taga): 25 x 10.00-12
Mõõtmed (p x l x k): 3110mm x 1654mm x 1998mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas (lisavarustus), püsikiiruse hoidja (lisavarustus)
Kaal: 1200 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 2 aastat või 1000 h, sisaldab KIT1,2,3 Pildid on illustratiivsed.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.