- 24,8 hj Kubota 3 silindriline vedelikjahutusega turbodiiselmootor
- Hüdrostaatiline käigukast
- Maksimaalne kiirus kuni 40 km/h
- Soojendusega kabiin
- Hüdrauliliselt kallutatav kast

Mootor
Kubota 3 silindriline diiselmootor
Kubatuur
1123 cm³
Nimivõimsus
24,8 hj (18,2 kw)
Kütusepaagi maht
30 l
Käigukast
Hüdrostaatiline (HST), 2-kiirusgruppi
Veoskeem
nelikvedu (4WD), diferentsiaalilukk
Maksimaalne kiirus
40 km/h
Kubatuur: 1123 cm³
Nimivõimsus: 24,8 hj (18,2 kw)
Kütusepaagi maht: 30 l
Käigukast: Hüdrostaatiline (HST), hüdrostaatiline roolivõimendi, aeglusti
Veoskeem: nelikvedu (4WD), sõltumatu vedrustus, diferentsiaalilukk esi- ja tagasillas
Maksimaalne kiirus: 40 km/h
Hüdraulika: hüdraulikapumba tootlikus 9 l/min (võimalik suurendada kuni 19 l/min)
Kabiin: soojendusega, oranzi värvi
Kast: hüdrauliliselt kallutatav, kandevõime 500kg
Erinevad lisavarustused: esimene rippsüsteem, hüdrauliliselt või mehaaniliselt juhitav lumesahk, tänavapuhastushari, liivataja
Rehvimõõt (ees/taga): 25 x 10.00-12
Mõõtmed (p x l x k): 3110mm x 1654mm x 1998mm
Lisad: digitaalne näidikute paneel, reguleeritav roolisammas, käsigaas (lisavarustus), püsikiiruse hoidja (lisavarustus)
Kaal: 1200 kg
Tänavalegaalne
Garantii: 2 aastat või 1000 h
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.