OLEME AVATUD! Loe lähemalt
Open MenuTootekataloogOpen CartOpen Search
search
Seaded
Veebisait (riik)
Tarneriik
keel
OutletJärelmaksTeenusedE-poodKontaktid
Sinu ostukorv on tühiLisa mõni toode või
suundu pealehele
TASUTA TRANSPORT
kui tellimus ületab 49€ (kuni 30 kg)
Minu Stokker
Logi sisse/Tule kliendiks
searchOtsi

Vastutustundlik laenamine

16.11 2017 11:16

Vastutustundlik laenamine

Stokker Finance OÜ lähtub oma tegevuses seadusest tuleneva vastutustundliku laenamise põhimõtetest. Stokker Finance jaoks tähendab see kliendile lepingueelse teabe ja hoiatuste esitamist ja mõistliku laenukoormuse arvutamist, et seeläbi omalt poolt kaasa aidata tingimuste loomisele, et klient saaks hinnata võetava laenu- või krediidisuhte sobivust isikliku laenuhuviga, finantsolukorraga ja hinnata laenamisega kaasnevaid riske.

 

Mõistlik kuukoormus oma kohustuste täitmiseks

Järelmaksulepingu sõlmimisel selgitatakse kliendi mõistlik laenukoormus, millest johtuvalt saab kindlaks teha kliendi maksevõime.

Maksevõime hindamisel tugineb Stokker Finance kliendilt pärinevale infole ning avalikele andmekogudele, milledeks on Ametlikud Teadaanded, Kinnistusraamata, Krediidiinfo, Äriregister, Maksehäireregister. Vajadusel küsime juurde krediidi taotleja pangakonto väljavõtte.

Iga sõlmitud järelmaks on finantskohustus, mistõttu palume enne lepingu sõlmimist oma otsust hoolikalt kaaluda.

Enne lõpliku otsuse langetamist soovitame tutvuda Finantsinspektsiooni tarbijaveebi http://www.minuraha.ee/ leheküljel, millelt on võimalik eelnevalt välja selgitada pere-eelarve stressitaluvuse kalkulaator. http://www.minuraha.ee/kasulikud-abivahendid/?popup=stressitaluvuse_kalkulaator

 

Kaebuse esitamine

1. Kliendil on võimalus esitada Osaühingule kaebus vabalt valitud vormis (suuliselt, kirjalikult, elektroonilselt vms) Osaühingu kehtivatele sidevahenditele. Info kehtivate sidevahendite andmete kohta on saadaval kliendiga sõlmitud lepingutel, Stokker kodulehel ning äriregistri avalikus andmebaasis.

2. Kaebusesse tuleb märkida kliendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või sünniaeg, kontaktaadress, e-posti aadress ning kontakttelefon.

3. Kaebuses tuleb kirjeldada võimalikult täpselt rahulolematuse asjaolusid. Lisaks tuleb kaebusele lisada dokumendid, millele klient kaebust esitades tugineb.

 

 
 
Stokker on Baltikumi juhtiv professionaalsete tööriistade ja masinate müügi- ja teenindusettevõte
 
 
 
 
Liitu uudiskirjaga ja saa parimatest pakkumistest teada enne teisi Iga kuu värsked uudised, näpunäited ja pakkumised Sinu postkasti
 
 
Kas teadsid, et 100st kliendist 92 soovitaks Stokkerit ka oma sõbrale või kolleegile.
Ära vajuta
Minu Stokker
E-post
Mobiil-ID
ID-kaart
SmartID
Facebook/Google
Ei tea oma salasõna?
ID-kaart

Kui oled juba klient, logime su sisse. Kui mitte, registreerime su kliendiks. Lihtne!

Sisene Mobiil-IDga

Logi sisse SmartId-ga
  • Stokkeri e-poodi saavad kasutada kõik Stokkeri kliendid.
  • Kui oled klient, siis esmakordsel kasutamisel
  • telli salasõna või logi sisse ID-ga.


Ei ole veel klient? Loe lisa või registreeru →Hakka kliendiks.