Thumb
Thumb
Thumb
Thumb
Jäätmaaniiduk KUBOTA SE 8400HB, Kubota
Jäätmaaniiduk KUBOTA SE 8400HB, Kubota
Jäätmaaniiduk KUBOTA SE 8400HB, Kubota
Jäätmaaniiduk KUBOTA SE 8400HB, Kubota
  • Suurtele ja intensiivse kasutusega farmidele, ideaalne teenusepakkujatele
  • Rootori keskmäärimispunktid tagavad kiire ja mugava hoolduse
  • Lai valik terasid ja paindlikud reguleerimise võimalused tagavad mitmekülgse kasutuse
  • Rootori suur diameeter (767mm) kindlustab puhta niite madalaima võimaliku jõutarbega
Like
Offsetita põllumajanduslikuks kasutuseks Traktoritele 100 kuni 260 hj Tugev ja robustne ehitus tagab pika eluea ja madalad ülalpidamiskulud Külgmised libistallad aitavad vältida "buldooseri" efekti Valikuliselt tugirattad
Feature
Töölaius:4,0 m
Transpordilaius:4,32 m
Ajam:1000 p/min
Võimsustarve:100-260 hj
Universaalterasid:152
Haamerterasid:78
Ilma offsetita ja tugiratastega agri jäätmaaniiduk

Haamerteradega

Sobib kasutamiseks tagarippes, CAT3
Väga intensiivseks kasutuseks ja nõudlikele pinnastele, ideaalne teenusepakkujatele

Kubota SE8000 seeria on konstrueeritud kõige karmimate tingimuste jaoks. SE8000 seeria jäätmaaniidukid on konstrueeritud saagijäätmete
väga põhjalikuks hekseldamiseks, et tagada parem lagunemine

Standardvarustusse kuuluvad poolpööratavad rattad (10/8,0 x 12,8) annavad SE8000 seeriale põllul töötades hea stabiilsuse ja konstantse töösügavuse

Poolautomaatne rippsüsteem võimaldab SE8000 seeriat kiiresti ühendada. Lisaks sellele võimaldab rippuv ülemine kinnitus töökõrgust hõlpsasti reguleerida ilma riputuspukki koormamata

SE8000 seeria varustusse kuulub alati mõlemale küljele paigaldatud jõuülekanne. Rootori välised keskmäärimispunktid teevad hooldamise kiireks

Samale rootorile saab paigaldada Y-terad või haamerterad. Kõikide konfiguratsioonide puhul kergitavad spetsiaalsed tõsteterad materjali
ülespoole, et suurendada hekseldamistoimet. Suur läbimõõt (760 mm) garanteerib suurepärase lõikamistulemuse ja madala võimsustarbe

Soovituslik traktori hj vahemik: 100-260 hj
Töölaius 4,0m
Transpordilaius 4,32m
Kaal 2200kg

Tugirattad 2tk 10/8.0x 12.8, 180 kraadi transpordiasendissse pööratavad
JVV Walterscheid
JVV kiirus 1000 p/min, vabajooksusidur, 2 kardaani
Veorihmasid 2x4, V-rihmad, pingutamine reguleerkruvist
Haamerterad 78 tk, valikus ka universaal/Y-terad 152tk
Terade vahekaugus 55 mm
Rootor 273 x 10 mm
Rootori lõikediameeter 767 mm
Rootori kiirus 1603 p/min
Terade liikumiskiirus 64 m/s

Külgmised libistallad
Mõlemalt küljelt keskmäärimine
Hoolduseks mõlemal küljel kergesti eemaldatav külgpaneel

Lisavarustusest sisaldub hinnas:

Ohutusmärgised teedel liikumiseks
Topelt vastulõiketerad parima niidukvaliteedi saavutamiseks
Topeltkorpus, polditud

Toodetud Itaalias Kvernelandi tehases
Garantii 2 aastat

Pildid on illustreerivad ega pruugi vastata täpselt pakutud varustusele



Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.

Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
a