- Lai valik terasid ja paindlikud reguleerimise võimalused tagavad mitmekülgse kasutuse ja suurepärase manööverdamisvõime
- 5 hooldevaba ülekanderihma automaatpingutusega
Saadaval 1
Offsetiga multifunktsionaalne
Kompaktne HD korpusega
Traktoritele 70 kuni 160 hj
Tugev ja robustne ehitus tagab pika eluea ja madalad ülalpidamiskulud
Standardvarustuses tagarullik ja libistallad, mis toetavad niidukit ja kindlustavad ühtlase niitmiskõrguse

Töölaius:2,8 m
Transpordilaius:3,0 m
Ajam:540/1000 p/min
Võimsustarve:70-160 hj
Universaalterasid:72
Haamerterasid:36
Offset:550 mm
Tagarulliku diam.:245 mm
Sobib kasutamiseks tagarippes, CAT2
Universaalteradega
Soovituslik traktori hj vahemik: 70-160 hj
Töölaius 2,8m
Transpordilaius 3,0m
Kaal 1135kg
Kubota SE5000 seeria on multifunktsionaalne masin muru, karjamaade, tootmisest kõrvaldatud maa ja kõrretüüka hekseldamiseks. SE5000 seeria hüdraulilise offseti funktsioon võimaldab koristada põlluääri, puuviljaaedasid ja teeservi
Haamerterad või universaalsed Y-terad lühikeste tõsteteradega tagavad suurepärase hekseldamiskvaliteedi kõikides tingimustes. Kuni 52
cm offseti funktsiooniga SE5000 seeria on ideaalne lahendus põllu ja farmi hooldamiseks. Lisaks sellele garanteerib rootori suur läbimõõt suurepärase niitmiskvaliteedi madala võimsustarbega. Lihtne ja minimaalne hooldus teeb SE5000 seeriast kulutõhusa masina
Keskne käigukast võimsusele kuni 160 hj standardvarustusse kuuluva sisseehitatud hoorattaga. Jõuülekande rihmarattad saab ümber pöörata, et võimaldada töötamist sisendkiirusel 540 või 1000 p/min. Viis V-hammasrihma kombinatsioonis automaatse pingutiga tagavad sujuva jõuülekande. Ei vaja hooldust
Rootor on valmistatud äärmiselt tugevast 245 x 10 mm torust. Rootori suur üldine tööläbimõõt garanteerib suurepärase niitmistulemuse madala
võimsustarbega. Vastunoa ja topeltkorpuse kasutamine on soovitatav jäätmete peenemaks hekseldamiseks ja raami tööea pikendamiseks. Tallad ja rullik kuuluvad standardvarustusse ja võimaldavad töökõrgust täpselt reguleerida. Rullik on 245 mm läbimõõduga ja isepuhastuv (terad liiguvad rullikuprofiilile väga lähedal – 15 mm)
JVV Walterscheid
JVV kiirus 540/1000 p/min
Veorihmasid 5, V-rihmad, automaatpingutusega, hooldevabad
Universaalterad 72tk, valikus ka haamerterad 36tk
Terade vahekaugus 75 mm
Rootor 245 x 10 mm
Lõikediameeter 541 mm
Rootori kiirus 1844-1949 p/min
Terade liikumiskiirus 52-55 m/s
Offset: 550 mm, hüdrauliline
Tagarullik diam 245 mm
Külgmised libistallad
Toodetud Itaalias Kvernelandi tehases
Garantii 2 aastat
Pildid on illustreerivad ega pruugi vastata täpselt pakutud varustusele
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.