- Lai valik terasid ja paindlikud reguleerimise võimalused tagavad mitmekülgse kasutuse ja suurepärase manööverdamisvõime
- Tugev ja robustne ehitus tagab pika eluea ja madalad ülalpidamiskulud
- Standardvarustuses tagarullik ja libistallad, mis toetavad niidukit ja kindlustavad ühtlase niitmiskõrguse
Offsetiga nõlvaniiduk
Kompaktne HD korpusega
Traktoritele 70 - 130 hj

Töölaius
2,0 m
Transpordilaius
2,55 m
Töönurk seadistatav +90/-65°
Ajam
540 p/min
Võimsustarve
70 - 130 hj
Universaalterasid
52
Haamerterasid
26
Offset
1250 mm
Tagarulliku diam.
195 mm
Sobib kasutamiseks tagarippes CAT2
Sobib töötamiseks kalletel -65 kuni +90 kraadi
Horisontaalne töönurk 30-125 kraadi
Haamerteradega oksa läbimõõt kuni 80 mm
Soovituslik traktori hj vahemik: 70-130 hj
Töölaius 2,0m
Transpordilaius 2,55m
Mass 900kg
Standardse SE2000 jäätmaaniidukiga võrreldes on plussversioonil suurem offset (1255 mm), mis võimaldab saavutada asendeid ja töönurki, mis pole muude masinatega võimalikud. Lisaks saab SE2000P kombineerida töölaiuse maksimeerimiseks ette ühendatava jäätmaaniidukiga (SE4000 ja SE6000 seeria)
Jõuülekanne sisseehitatud hoorattaga käigukastiga (kuni 130 hj) ja automaatse pingutussüsteemiga viie rihmaga tagab stabiilse rootori kiiruse isegi rasketes töötingimustes. Standardvarustusse kuulub laia ühendusnurgaga jõuvõtuvõll
Põhiraam ja parallelogrammliigend on konstrueeritud vastavalt analüüsile ja arvutustele: põhjalikult katsetatud Kverneland Kleppi laboris, et tagada töökindlus ja pikk tööiga. Käigukast ja jõuülekanne on kaitstud väärkasutuse eest töö ajal
JVV Walterscheid
JVV kiirus 540 p/min, vabajooksusidur
Veorihmasid 5, V-rihmad, automaatpingutusega, hooldevabad
Hüdroaku (180 bar) kaitseb kahjustuste eest takistustega kokkupuutel
Haamerterad 26tk, valikus ka universaal/Y-terad 52tk
Terade vahekaugus 75 mm
Rootor 169 x 10 mm
Lõikediameeter 452 mm
Rootori kiirus 1858 p/min
Terade liikumiskiirus 44 m/s
Offset: 1250 mm, hüdrauliliselt seadistatav niiduki siseserva väljaulatumine traktori tsentrist
Tagarullik diam 195 mm
Külgmised libistallad
Topeltkorpus 4mm juba standardvarustuses
Toodetud Itaalias Kvernelandi tehases
Garantii 2 aastat
Pildid on illustreerivad ega pruugi vastata täpselt pakutud varustusele
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.