Igas maailma nurgas leiab mõne JCB masina. JCB kuulub maailma parimate ehitusmasinate tootjate esikolmikusse. Meil töötab umbes 7000 inimest neljal kontinendil ja müüme oma tooteid 150 riigis läbi 1500 edasimüüja esinduse.
Kogu oma 64 aastase ajaloo jooksul oleme teinud suuri investeeringuid teadus-ja arendustegevusse, hoides JCB innovaatilisena. Täna on JCB-l ühed parimad insenerilahendused kogu maailmas, tootevalikus üle 300 masina ja väga hea hooldsvõrgustik.
• Valikus üle 300 masina
• Liider teleskooplaadurite maailmas
• Number 1 laadurekskavaatorite maailmas
• Üks suuremaid rasketehnika tootjaid
Stokker on JCB edasimüüja Eestis, Lätis ja Leedus alates 2001 aastast!
Täiesti uus JCB 457 pakub teile rabavat stiili, nähtavust, võimsust, kiirust, tugevust, efektiivsust ja kvaliteeti. Seadmel on uus võimas MTU diiselmootor, mis vastab Tier 4 / Stage IV nõuetele vajamata sealjuures kulukat ja ebaefektiivset DPF-i süsteemi. Uus JCB CommandPlus kabiin tagab operaatorite ülima mugavuse ja tootluse. Võrreldamatu nähtavus, kohandatav juhtimisasend ja istmel paiknevad juhtnupud tagavad parima juhitavuse. Uuenduslik disain pakub lihtsamat hooldusligipääsu maapinnalt ühes tükis automaatselt avaneva kapoti kaudu. Kohandatud hoolduspaketid ja parim edasimüüjate tugi loovad tervikpildi. See masin on disainitud ja toodetud ülimaks frontaallaaduriks.
COMMANDPLUS
HOOLDUS
KIIRUS
OHUTUS
TUGEVUS
VÕIMSUS
Märkate koheselt JCB 457 mudeli kohandatud disainiga ROPS struktuuri; see võimaldas ühildada A-sammaste laiused kabiini tagaosaga, pakkudes avaramat kabiini ja panoraamvaatega esiklaasi. Laaduri juhtimine on lihtsam kui eales varem - kõik juhtnupud paiknevad istmel ja liiguvad koos istme vedrustusega. Kõik lülitid ja lisanupud paiknevad nüüd parempoolsel A-sambal, tagades parema ligipääsetavuse. Teie 457 mudeli menüüde juhtimiseks on seadmel kaks värvilist LCD ekraani, milledest üks võib funktsioneerida tahavaatekaamera ekraanina. Selle lihtsa, spetsiaalse menüü keskkonna kasutamine on lihtne tänu intuitiivsele valikvarustuses keeratavale juhtnupule. Valige parim juhtimissüsteem oma frontaallaaduri operaatoritele; me pakume ühte juhtkangi või mitme kangiga seadistust, mis on mõlemad elektrohüdraulilised. Müratase kabiinis on nüüd kõihest 68 dB(a). Täiesti uus ventilatsioonisüsteem hõlmab üheksat niiskust eemaldavat ventilaatorit ja kuute käitaja ventilaatorit nähtavuse ja operaatori mugavuse tagamiseks igal hetkel. Lisaks on seadme müratasemed madalamad. Operaatorite ergonoomika põhjaliku uurimise tulemusena oleme välja arendanud Command Driving Position lahenduse spetsiaalselt 457 frontaallaaduri tarbeks, mis hõlmab optimaalset paigutust erineva kuju ja suurusega juhtide tarbeks.
Ligipääs uue JCB 457 mootorile on lihtne tänu suurele automaatselt avanevale ühes tükis kapotile. Ligipääs diisli ja DEF-i paakidele on samuti lihtne lukustatava võre kaudu masina tagaosas. Käesoleva frontaallaaduri pidurdussüsteem on praktiliselt hooldusvajaduseta tänu täielikult hüdraulilise kahe vooluringiga süsteemile. Enamus Tier 4 Final mootoreid kasutavad kulukat DPF filtrit, mis võib vajada asendamist, kulutades teie raha ja aega. Uue JCB 457 mudeli MTU mootor ei vaja DPF-i, vähendades seega teie hooldus- ja halduskulusid. Standardvarustuses jahutusplokk on suur ühepoolne seade, mis võimaldab kiiret, lihtsat ja ohutut puhastamist. Piduri-, rooli- ja hüdraulikasüsteemi survet saab kergesti kontrollida tänu grupeeritud portidele. Peamine kaitsmekarp ja releed on paigutatud otse ukse kõrvale. Kasutasime uue JCB 457 frontaallaaduri tootmisel üksnes parimaid komponente (MTU mootor, ZF ülekanne ja sillad, Rexroth pumbad ja Parker ventiiliplokid) ning seega on pikk hooldusiga seadmesse sisse ehitatud.
Uuele JCB 457 mudelile paigutatud MTU 6R1000 7,7-liitrine mootor genereerib võimsuse 193kW (258hj) ja jõumomendi 1150Nm (6% rohkem kui meie eelmine mudel). Lisaks leiab see kõik aset madalatel pööretel, tagades kütusesäästu. Frontaallaaduri DPF filtri asendamisele aja ja raha kulutamise pärast ei pea muretsema; MTU mootor vajab üksnes heitgaaside retsirkulatsiooniklappi (EGR) ja selektiivset katalüütilist reduktsiooni (DOC). See suurendab ühtlasi kütusesäästu. Kahe võimsat muudetava töömahuga kolbpumbaga hüdraulikasüsteem pakub tohutut vooluhulka 323 l/min, mis tagab kiired tsükliajad ja suurepärase multifunktsionaalsuse. Tänu maksimaalse rebimisjõule 172kN suudab see rataslaadur teostada äärmiselt raskeid laadimistöid. Valige endale sobivaim laaduri poom: Z-tüüpi sidusmehhanism (ZX) rebimisjõu suurendamiseks või suur jõumoment (HT) paralleelseks tõstmiseks ja töötamiseks mitme lisaseadmega. Tõstekõrguse ja maksimaalse tõstekõrguse valikud varustavad teie 457 seadme rakenduste tarbeks, mis hõlmavad kõrgele laadimist. frontaallaaduri uuenduslik elektrooniline haldussüsteem suudab teostada progressiivse siduri katkestamise laaduri efektiivseks ja tootlikuks juhtimiseks. Antud funktsioon kontrollib veojõudu ülekande kaudu, juhtides maksimaalse võimsuse laaduri hüdraulikasüsteemi ning vähendades pidurite kulumist ja kütusetarbimist. Uuel JCB 457 frontaallaaduril on kolm silla valikut: avatud diferentsiaalid kõva pinnase korral; piiratud libisemisega diferentsiaalid pehme ja mudase pinnase korral; või avatud diferentsiaalid eesmise diferentsiaali automaatse lukustumisega erinevate tingimuste korral.
Kui plaanite kasutada uut JCB 457 frontaallaadurit karjääris töötamiseks, siis valige spetsiaalne karjääri ohutuspakett, mis hõlmab sinist vilkuvat tagurdamistuld, rohelist käitaja kohalolu indikaatorit, taga paikneva objekti tuvastussüsteemi ja silmatorkavaid väliseid märgiseid. Astmed on kallutatud ja võrdsete vahedega ning täiendatud mugavalt paigutatud käepidemetega, mis pakuvad kolme puutepunkti igal hetkel. Uuel JCB 457 mudelil on tahavaatepeeglid kinnitatud A-sammaste ette, parandades nähtavust. Sisemised peeglid, soojendusega välispeeglid ja kapoti peeglid kombineerituna pakuvad suurepärast vaadet frontaallaaduri iga nurga suunas. Uued eesmiste poritiibade katted on hoolikalt disainitud ja viimistletud pritsmete vähendamiseks. See suurendab ohutust ja vähendab jääkide kogunemist teie frontaallaaduril. Uue 457 mudeli kabiin toetub isolaatorile, see on vastavuses ROPS/FOPS standarditega ja hermeetiliselt suletud kaitseks tolmu eest. Lisaks saate valida värske õhu, süsiniku ja P3 – HEPA tagastusfiltrite vahel. Ukse hinged paiknevad nüüd B-sambal; see lihtne muutus loob märkimisväärselt parema ligipääsetavuse suurema ja laiema ukseava kaudu. Ühtlasi tähendab see, et ligipääs laaduri katuse tagaosale on ohutum.
Kõik JCB frontaallaadurid, kaasa arvatud uus 457 mudel hõlmavad piiratud elementide analüüsi ja kere testimist kuni miljoni tsükli vältel maksimaalse tugevuse ja vastupidavuse saavutamiseks. Külmkambris testimine tagab seadme käivitumise temperatuuril kuni -20°C. Kõrge taluvus ning poltide ja pukside täpne paiknemine on tagatud JCB täppismasinaehituse tehnikatega. Uusimad tootmisprotsessid, nagu robotmasinaehitus, täppisvärvimise tehnoloogia ning innovatiivseid koostetehnikad, aitavad saavutada parima võimaliku kvaliteedi. MTU mootoril on küllaldaselt võimsust igapäevaste laadimistööde teostamiseks ning tugev konstruktsioon, mis tuleb toime järskude muutustega koormuses tööülesannete vahetamisel. Selle frontaallaaduri liigendil on tugev karpristlõige, tugev keskne polt ja suur puks ning kaks koonusrull-laagrit alumistel karpristlõikega liigenditel. Antud seadistus tuleb suurepäraselt toime nii vertikaalse kui ka horisontaalse koormusega. Tugev valatud tagumine vastukaal kaitseb teie JCB 457 frontaallaaduri tagaosa, tagatulesid ja jahutusplokki kahjustuste eest. Voolikud on põhjalikult paigutatud ja klammerdatud läbi liigendi, kaugel eemal ohtlikest kohtadest. Frontaallaadurit saab seadistada ka keerukate rakenduste tarbeks, nagu näiteks jäätmekäitlus või söövitavate materjalide käitlemine.
Uue JCB 457 frontaallaaduri MTU mootor pakub madalatel pööretel küllaldaselt jõumomenti ning säilitab selle suures vahemikus. Kasutasime masina ehitamisel kergeid materjale ja seega on võimsuse ja kaalu suhe suurepärane. Kütuse säästmiseks saab mootori väljalülitamise funktsioon rakendada pidureid ja masina välja lülitada pärast seadistatud aja möödumist. Hüdrauliline jahutusventilaator reageerib automaatselt õhutemperatuurile ja kohandab frontaallaaduri ventilaatori kiirust jahutuse optimeerimiseks ja kütusetarbimise vähendamiseks. See vähendab ühtlasi töökeskkonna müra. Valige jõumomendi lukustamisega 5 käiguga ülekanne ning saate 100% efektiivsuse käikudel kaks kuni viis ning lühemad käiguvahemikud mootori madala kiiruse tagamiseks. Tulemuseks on parem kütusesääst. Rataste kiirusel pidurdamine tähendab, et uue JCB 457 frontaallaaduri pidurid pöörlevad ratastega samal kiirusel, vähendades kuumust ja lohisemist ning parandades ökonoomsust. JCB uuenduslikud muudetava töömahuga kolbpumbad on sisendiks koormustundlikule ventiiliplokile, mis tarbib võimsust üksnes vajadusel. Ventiiliplokis paiknevad laadimiseta pooliklapid võimaldavad poome langetada gravitatsiooni ja mitte hüdraulikasüsteemi toel; see vähendab kütusetarbimist veelgi.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.