Tehnilised andmed
masina mass 14 966 kg
tõstekõrgus 3 612 mm
tõstejõud 11 906 kg
tõstejõud täispöördel 11 643 kg
mootor: turbolaadimisega 6 silindriline Cummins diiselmootor, 188(252) kW(hj) Tier V
hüdraulika: elektrooniliselt juhitav muudeteva nurgaga kolbpump 250 bar-i ja 2x132 l/min
käigukast: ZF automaatkäigukast: 6 kiirust edasi(max 40 km/h) ja 3 tagasi
Standardvarustus
Laadur: 4 silindriga paralleeltõste, servo juhtimisega proportsionaalse lisahüdraulikaga
Contractor PRO kabiin: toonitud klaasid FOPS/ROPS (ümberminemise ja pealekukkumise kaitse)
AG soft grip tüüpi joystick proportsionaalsete hüdrojuhtimistega
rehvid Michelin MEGAXBIB 750/65 R26
Tugevdatud automaatse diferentsiaalilukuga sillad
Hüdromuhvi lukustus kõikidel käikudel ( Torque Lock)
kabiinis 12v väljavõte
elektriline külmakast
kliimaseade
Tahavaate kaamera
Lisaekraan masina parameetrite jälgimiseks
soojenduse ja ventilatsiooniga poolenisti nahast õhkiste, peatugi
tänavasõidu tuled ees ja taga
360° LED töötuled 6 ees, 6 taga ja 2 tagumisel ventilaatori kattel
hüdraulilise ajamiga automaatse reversiga ventilaator
elektrisüsteem 24v ,kõrgsurvepesu ja tolmu kindel IP 67
vilkur, tagurdamise helisignal, mp3-raadio + USB, päiksesirmid
Hüdrauliline kiirühendus
Esikopa amortisaator (SRS)
põhjakaitsmed
15t Rockinger kärukonks koos pidurite ja tulede väljavõttega
LiveLink JCB jälgimisseade Pildid on illustratiivsed.
Igas maailma nurgas leiab mõne JCB masina. JCB kuulub maailma parimate ehitusmasinate tootjate esikolmikusse. Meil töötab umbes 7000 inimest neljal kontinendil ja müüme oma tooteid 150 riigis läbi 1500 edasimüüja esinduse.
Kogu oma 64 aastase ajaloo jooksul oleme teinud suuri investeeringuid teadus-ja arendustegevusse, hoides JCB innovaatilisena. Täna on JCB-l ühed parimad insenerilahendused kogu maailmas, tootevalikus üle 300 masina ja väga hea hooldsvõrgustik.
• Valikus üle 300 masina
• Liider teleskooplaadurite maailmas
• Number 1 laadurekskavaatorite maailmas
• Üks suuremaid rasketehnika tootjaid
Stokker on JCB edasimüüja Eestis, Lätis ja Leedus alates 2001 aastast!
JCB 435S frontaallaadur on disainitud rõhuasetusega maksimaalsel tootlusel põllumajanduse valdkonnas. 435S mudel on toodetud suure võimsuse ja kaalu suhtega ning kasutades üksnes parimaid komponente, nagu Cumminsi mootor, ZF ülekanne ja sillad ning Rexroth pumbad, tagades seadme pika tööea. 230hj, 945Nm ja 264 l/min hüdrauliline ringlus pakuvad maksimaalset töövõimet. Mugavus on tagatud terveks tööpäevaks - mugav käitaja on ju tootlik. Lisaks on see ohutu, hooldatav ning tänu funktsioonidele, nagu Eco režiim ja automaatne ooterežiim, ka äärmiselt kütusesäästlik.
COMMAND PLUS
DISAINITUD EFEKTIIVSEKS
KONKURENTSITULT PARIM TÖÖVÕIME
KVALITEETNE PROTSESS
MADALAD HOOLDUSKULUD, PIKAD IN
SÕITKE OHUTULT
435S frontaallaaduri ROPS/FOPS struktuur on uudne; A sambad on kabiini tagaosaga võrdse laiusega, pakkudes avaramat sisemust ja laia esiklaasi. Lülitid ja lisanupud paiknevad nüüd parempoolsel A-sambal. Menüüde juhtimiseks on seadmel kaks värvilist LCD ekraani, milledest üks võib funktsioneerida tahavaatekaamerana. Teie JCB lihtsa, spetsiaalse menüü keskkonna kasutamine on lihtne tänu intuitiivsele valikvarustuses keeratavale juhtnupule. Standardvarustuses on JCB 435S frontaallaadur varustatud soojendusega välispeeglitele, mida saab elektrooniliselt kohandada kabiinist seest. Täiesti uus ventilatsioonisüsteem hõlmab üheksat niiskust eemaldavat ventilaatorit ja kuute käitaja ventilaatorit nähtavuse ja operaatori mugavuse tagamiseks igal hetkel. Lisaks on seadme müratasemed madalamad. Kõik juhtnupud paiknevad istmel ja liiguvad isegi vastavalt istme õhkvedrustusele. Samuti saate valida operaatoritele kõige sobivama juhtsüsteemi: valikus on ühe juhtkangiga seadistus või mitme kangiga seadistus, kusjuures mõlemad kasutavad elektrilist hüdraulikasüsteemi ülima täpsuse pakkumiseks. operaatorite ergonoomika põhjaliku uurimise tulemusena oleme välja arendanud Command Driving Position lahenduse, mis hõlmab optimaalset paigutust erineva kuju ja suurusega juhtide tarbeks.
JCB 435S mudeli automaatse ooterežiimi funktsioon viib mootori 700p/min juurde 30 sekundi möödumisel viimasest tegevusest, samal ajal kui Eco režiim seab mootori maksimaalseks kiiruseks 1800p/min, vähendades kütusetarbimist. Mõlemal juhul on tootlus siiski tohutu. Ühilduv lukustatava jõumomendiga 6 käiguga ülekanne tähendab, et käesoleva frontaallaaduri puhul on efektiivsus 100% iga käigu korral. Väiksemad käikude vahemikud tagavad mootori madalama kiiruse iga käigu korral, parandades töövõimet ja kütusetarbimist. Rataste kiirusel pidurdamine tähendab, et 435S frontaallaaduri pidurid pöörlevad ratastega samal kiirusel, vähendades kuumust ja lohisemist ning parandades ökonoomsust. JCB 435S mudeli hüdrauliline jahutusventilaator reageerib automaatselt õhutemperatuurile ja kohandab ventilaatori kiirust jahutuse optimeerimiseks, kütusetarbimise vähendamiseks ja müratasemete langetamiseks. JCB uuenduslikud muudetava töömahuga kolbpumbad on sisendiks koormustundlikule ventiiliplokile, mis tarbib võimsust üksnes vajadusel, pakkudes täpset ja efektiivset laaduri juhtimist. Laadimata pooliklapid langetavad laaduri poome gravitatsiooni ja mitte hüdraulikasüsteemi toel, vähendades kütusetarbimist. JCB Smoothride vedrustus pehmendab lööke ja vähendab seega materjali pudenemist ja strukturaalset survet, suurendades samal ajal operaatori mugavust. Reageerimiskiirus on kohandatav kabiinist uusimate Command Plus juhtnuppude abil.
Käesoleva frontaallaaduri Cummins QSB 6,7-liitrine mootor genereerib tohutu võimsuse 230hj maksimaalse jõumomendiga 945Nm üksnes 1500p/min juures. Seade vastab Tier 4 Final/Stage IV nõuetele, kasutades üksnes heitgaaside retsirkulatsiooniklappi (EGR), selektiivset katalüütilist reduktsiooni (SCR) ja diisli oksüdatsiooni katalüsaatoreid (DOC). JCB 435S mudeli tsükliajad on kiired: muudetava geomeetriaga turbolaadimise süsteem pakub suuremat töövõimet mootori madalatel kiirustel, samal ajal kui kahe võimsa muudetava töömahuga kolbpumbaga hüdraulikasüsteem tagab tohutu ringluse 264 l/min ja seega kiired tootlikud tsükliajad. JCB valikvarustuses kiirliides muudab frontaallaaduri lisaseadmete vahetamise kiireks ja efektiivseks. Kiirliides on loodud kohanduma ka spetsiaalsete lisaseadmetega. Suure jõumomendiga (HT) poomi disain pakub paralleelset tõstmist ja suurepärast nähtavust laaduri otsa suunas, mis on ideaalne mitme lisaseadme kasutamisel. Valige HT tõsteseadis ning võite frontaallaadurit kasutada kõrgel töötamiseks (viljapunkri, treileri ja laoturi laadimine). Optimaalsete tsükliaegade ja efektiivsuse saavutamiseks (kiirendamisel, tõusudel ja teedel liikumisel) oleme 435S mudelile lisanud unikaalse 6 käiguga ülekande, mis pakub jõumomendi lukustamist igal käigul. frontaallaaduri lisaseadmete sujuv juhtimine on tagatud - jõumoment on pidev terve sõiduki pöörde vältel. JCB uuenduslik elektrooniline haldus suudab teostada progressiivse siduri katkestamise laaduri efektiivseks ja tootlikuks juhtimiseks. Antud funktsioon kontrollib veojõudu ülekande kaudu, juhtides maksimaalse võimsuse laaduri hüdraulikasüsteemi ning vähendades pidurite kulumist ja kütusetarbimist. Kohandage JCB 435S frontaallaadur mistahes rakendusega, kasutades erinevaid sildade valikuid. Pakume avatud diferentsiaaliga toodet tugeva pinnase jaoks; piiratud diferentsiaaliga pehme ja mudase pinna jaoks; ning avatud diferentsiaaliga toodet esisilla diferentsiaali automaatseks lukustamiseks erinevate tingimuste korral.
JCB 435S frontaallaadur on ehitatud spetsiaalselt toimetulekuks põllumajanduse valdkonna nõuetega. Piiratud elementide analüüs ja kere testimine tagavad JCB 435S mudeli strukturaalse tugevuse ja vastupidavuse. Külmkambris testimine tagab seadme töövõime temperatuuril kuni -20?C. Täppismasinaehitus tagab kõrge taluvuse ning poltide ja pukside täpse paiknemise. Me kasutame uusimaid tootmisprotsesse, nagu robotmasinaehitus, täppisvärvimise tehnoloogia ning innovatiivseid koostetehnikaid, et saavutada parim võimalik kvaliteet. JCB 435S seadme liigendil on tugev karpristlõige, mis on märkimisväärselt tugevam ühest katteplaadist. Täiendava kaitse saavutamiseks paiknevad 435S mudeli roolirammid kõrgel ning voolikud on suunatud läbi liigendi. Käesoleva frontaallaaduri liigendil on tugev keskne polt ja suur puks täiendavaks vastupidavuseks ning kaks koonusrull-laagrit alumistel karpristlõikega liigenditel, mis tulevad toime nii vertikaalse kui ka horisontaalse koormusega. Tagumine vastukaal kaitseb 435S seadme jahutusplokki ja seadme tagumist osa (kaasa arvatud tagatulesid) kahjustuste eest.
Ligipääs uue JCB 435S frontaallaaduri mootorile on lihtne tänu suurele automaatselt avanevale ühes tükis kapotile. Ligipääs DEF-i paagile on samuti lihtne lukustatava võre kaudu masina tagaosas. Elektrooniline jälgimissüsteem edastab reaalajas andmeid masina seisukorra kohta. See kaitseb nii 435S seadet kui ka selle käitajat. Valikvarustuses automaatse määrimise komplekt tähendab, et see frontaallaadur hoolitseb oma määrdevajaduste eest ise, samal ajal kui standardvarustuses laia tuumaga jahutusplokk ja suunda muutev ventilaator tagavad jahutussüsteemi efektiivsuse suure hulga lendlevate jääkide keskkonnas. JCB 435S kasutab kvaliteetseid komponente, nagu Cumminsi mootor, ZF ülekanne ja sillad, Rexroth pumbad ja Parker ventiiliplokid ning seega on pikk tööiga seadmesse sisse ehitatud. Täielikult hüdrauliline kahe vooluringiga pidurisüsteem mitme õliga immutatud kettaga tagab laaduri pidurisüsteemi sisuliselt hooldusvajaduseta tööea. Enamus Tier 4 Final/Stage IV mootoreid kasutavad DPF filtrit, mis toob asendusvajaduse korral kaasa raha- ja ajakulu. Cumminsi mootor ei vaja DPF-i, vähendades seega hooldus- ja halduskulusid.
Uuel JCB 435S frontaallaaduril on tahavaatepeeglid kinnitatud A-sammaste ette, parandades nähtavust. Sisemised peeglid, soojendusega välispeeglid ja tahavaatekaamera kombineerituna pakuvad suurepärast vaadet igas suunas. Kaldu ja võrdsete vahedega astmed mugavalt paigutatud käepidemetega tagavad ohutu ligipääsu frontaallaadurile. Libisemist ennetavad liikumisteed ja täiendavad käepidemete valikud võimaldavad frontaallaaduri operaatoritel ohutult masinale ronida. DPF-i hõlmavad mootorid on tuleohtlikud, sest regenereerimisel tekitab mootor suurt kuumust. Uus 435S mudel ei kasuta DPF-i ja seega ei pea sellepärast muretsema. Kabiin toetub isolaatorile, see on vastavuses ROPS/FOPS standarditega ja hermeetiliselt suletud kaitseks tolmu eest. Lisaks saate valida värske õhu ja süsinikfiltrite vahel.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.