Igas maailma nurgas leiab mõne JCB masina. JCB kuulub maailma parimate ehitusmasinate tootjate esikolmikusse. Meil töötab umbes 7000 inimest neljal kontinendil ja müüme oma tooteid 150 riigis läbi 1500 edasimüüja esinduse.
Kogu oma 64 aastase ajaloo jooksul oleme teinud suuri investeeringuid teadus-ja arendustegevusse, hoides JCB innovaatilisena. Täna on JCB-l ühed parimad insenerilahendused kogu maailmas, tootevalikus üle 300 masina ja väga hea hooldsvõrgustik.
• Valikus üle 300 masina
• Liider teleskooplaadurite maailmas
• Number 1 laadurekskavaatorite maailmas
• Üks suuremaid rasketehnika tootjaid
Stokker on JCB edasimüüja Eestis, Lätis ja Leedus alates 2001 aastast!
Me teame, et frontaallaadur mängib tööprotsessis tähtsat rolli. Seetõttu on uus JCB 427 toodetud rõhuasetusega kvaliteedil ja usaldusväärsusel. Lisaks on antud seade äärmiselt tootlik, ülimalt suure töövõimega ning ei vaja ajakulukat DPF-i hooldust. Ehk kõige suurem muutus antud frontaallaaduri juures on JCB uusima Command Plus kabiini lisamine, mis pakub sõna otseses mõttes oma klassi parimat mugavust, nähtavust, ergonoomikat ja madalaid müratasemeid. Lisaks võite oodata parimat hooldatavust ja ohutust.
COMMAND PLUS
DISAINITUD EFEKTIIVSEKS
KVALITEET, USALDUSVÄÄRSUS JA V
MADALAD HOOLDUSKULUD, PIKAD IN
SÕITKE OHUTULT
TOOTLIK TÖÖVÕIME
427 Wastemaster frontaallaaduri ROPS/FOPS struktuur on uudne; A sambad on kabiini tagaosaga võrdse laiusega, pakkudes avaramat sisemust ja laia esiklaasi. Lülitid ja lisanupud paiknevad nüüd parempoolsel A-sambal. Menüüde juhtimiseks on seadmel kaks värvilist LCD ekraani, milledest üks võib funktsioneerida valikvarustuses tahavaatekaamerana. Teie JCB lihtsa, spetsiaalse menüü keskkonna kasutamine on lihtne tänu intuitiivsele valikvarustuses keeratavale juhtnupule. Standardvarustuses on JCB 427 Wastemaster frontaallaadur varustatud soojendusega välispeeglitele, mida saab elektrooniliselt kohandada kabiinist seest. Saadaval on ka kumerpeeglid parima vaatevälja pakkumiseks. Täiesti uus ventilatsioonisüsteem hõlmab üheksat niiskust eemaldavat ventilaatorit ja kuute käitaja ventilaatorit nähtavuse ja operaatori mugavuse tagamiseks igal hetkel. Lisaks on seadme müratasemed madalamad. Kõik juhtnupud paiknevad istmel ja liiguvad isegi vastavalt istme vedrustusele. Samuti saate valida operaatoritele kõige sobivama juhtsüsteemi: valikus on ühe juhtkangiga seadistus või mitme kangiga seadistus, kusjuures mõlemad kasutavad elektrilist hüdraulikasüsteemi ülima täpsuse pakkumiseks. operaatorite ergonoomika põhjaliku uurimise tulemusena oleme välja arendanud Command Driving Position lahenduse, mis hõlmab optimaalset paigutust erineva kuju ja suurusega juhtide tarbeks.
JCB 427 Wastemaster frontaallaaduri automaatne ooterežiim viib mootori pöörded tasemele 700p/min, kui viimasest tegevusest on möödunud 30 sekundit. Eco režiim piirab mootori kiirust 1800p/min juures, vähendades kütusetarbimist. Tootlus on siiski tohutu. Hüdrauliline jahutusventilaator reageerib automaatselt õhutemperatuurile ja kohandab ventilaatori kiirust energia optimeerimiseks ja kütusetarbimise vähendamiseks. Antud seadistuse täiendavaks kasuteguriks on madalamad müratasemed. Meie lukustuva jõumomendiga 5 käiguga ülekande valik tagab 100% efektiivsuse käikudel 2 kuni viis, parandades teie frontaallaaduri kütusetarbimist. Kitsamad käigu vahemikud tagavad mootori madalama kiiruse iga käigu korral. Rataste kiirusel pidurdamine tähendab, et pidurid pöörlevad ratastega samal kiirusel, vähendades kuumust ja lohisemist ning parandades ökonoomsust. Ventiiliplokis paiknevad laadimiseta pooliklapid tähendavad aga, et poomide langetamisel rakendatakse gravitatsiooni, suurendades seega efektiivsust. JCB uuenduslikud muudetava töömahuga kolbpumbad on sisendiks koormustundlikule ventiiliplokile, mis tarbib võimsust üksnes vajadusel, pakkudes täpset ja efektiivset laaduri juhtimist. JCB Smoothride vedrustus pehmendab lööke ja vähendab seega materjali pudenemist ja strukturaalset survet, suurendades samal ajal operaatori mugavust. Reageerimiskiirus on kohandatav kabiinist uusimate Command Plus juhtnuppude abil.
JCB Wastemaster 427 frontaallaaduri liigendil on tugev karpristlõige, tugev keskne polt ja suur puks ning kaks koonusrull-laagrit alumistel karpristlõikega liigenditel. Antud seadistus tuleb suurepäraselt toime vertikaalse ja horisontaalse koormusega. Piiratud elementide analüüs ning põhjalik vastupidavuse ja kere testimine tagavad struktuuri tugevuse ja vastupidavuse. Külmkambris testimine tagab seadme käivitumise temperatuuril kuni -20°C. Kõrge taluvus ning poltide ja pukside täpne paiknemine on tagatud JCB täppismasinaehituse tehnikatega. Uusimad tootmisprotsessid, nagu robotmasinaehitus, täppisvärvimise tehnoloogia ning innovatiivseid koostetehnikad, aitavad saavutada parima võimaliku kvaliteedi. Tugev valatud tagumine vastukaal kaitseb teie JCB 427 Wastemaster frontaallaaduri tagaosa, tagatulesid ja jahutusplokki kahjustuste eest. Voolikud on põhjalikult paigutatud ja klammerdatud läbi liigendi, kaugel eemal ohtlikest kohtadest. Uus esiraam on senisest vastupidavam; seda on tugevdatud täiendavate ribide ja nurgaplekkidega tööea pikendamiseks. Täiendavaks kaitseks on seadmele lisatud löögikindlad poritiibade servad ja äärised. Käesoleva frontaallaaduri sisemised terasest vedelikupaagid on täielikult kaitstud lekete eest, mis on tunduvalt efektiivsem lahendus kui osade konkurentide pakutavad plastikust paagid.
Ligipääs uue JCB 427 Wastemaster frontaallaaduri mootorile on lihtne tänu suurele automaatselt avanevale ühes tükis kapotile. Ligipääs diisli ja DEF-i paakidele on samuti lihtne lukustatava võre kaudu masina tagaosas. Soojenduse ja ventilatsiooni filtrid paiknevad käepäraselt välise ligipääsu paneeli taga. Loputusvedeliku, mootoriõli ja jahutusvedeliku taset saab kontrollida kabiinist ning kõik teised rutiinsed kontroll- ja määrdepunktid paiknevad maa tasapinnal. Tsüklondisainiga mootori ventilaatori puhastusfilter on tavapärasest õhufiltrist neli korda võimekam. Antud süsteemi tööiga on pikem, sest komponente on vähem ja efektiivsus on suurem, tagades mootori parema kaitse. Enamus Tier 4 Final/Stage IV mootoreid kasutavad DPF filtrit, mis toob asendusvajaduse korral kaasa raha- ja ajakulu. Cumminsi mootor ei vaja DPF-i, vähendades seega hooldus- ja halduskulusid. Kasutasime JCB 427 Wastemaster frontaallaaduri tootmisel parimaid komponente (Cumminsi mootor, ZF ülekanne ja sillad, Rexroth pumbad ja Parker ventiiliplokid) ning seega on pikk hooldusiga seadmesse sisse ehitatud.
Uuel JCB 427 Wastemaster frontaallaaduril on tahavaatepeeglid kinnitatud A-sammaste ette, parandades nähtavust. Sisemised peeglid, soojendusega välispeeglid ja kapoti peeglid kombineerituna pakuvad suurepärast vaadet igas suunas. Laaduri astmed on kallutatud ja võrdsete vahedega ning täiendatud mugavalt paigutatud käepidemetega, mis pakuvad kolme puutepunkti igal hetkel. Libisemist ennetavad liikumisteed ja täiendavad käepidemete valikud võimaldavad masinas ohutult liikuda. Ukse hinged paiknevad nüüd JCB 427 Wastemaster A-sambal; see lihtne muutus loob märkimisväärselt parema ligipääsetavuse suurema ja laiema ukseava kaudu. Ühtlasi tähendab see, et ligipääs laaduri tagaosale on ohutum. Täismõõdus poritiibade katted on hoolikalt disainitud ettesuunatud pritsmete vähendamiseks kõigi rehvitüüpide korral. See suurendab ohutust ja vähendab jääkide kogunemist teie frontaallaaduril. DPF-i hõlmavad mootorid on tuleohtlikud, sest regenereerimisel tekitab mootor suurt kuumust. Uus 427 Wastemaster mudel ei kasuta DPF-i ja seega ei pea sellepärast muretsema. Kabiin toetub isolaatorile, see on vastavuses ROPS/FOPS standarditega ja hermeetiliselt suletud kaitseks tolmu eest. Lisaks saate valida värske õhu ja süsinikfiltrite vahel.
Kahe võimsat muudetava töömahuga kolbpumbaga hüdraulikasüsteem pakub tohutut ringlust 264 l/min, mis tagab kiired tsükliajad ja suurepärase multifunktsionaalsuse JCB 427 Wastemaster frontaallaaduri käitlemisel. Cummins QSB 6,7-liitrine mootor saavutab maksimaalse võimsuse (133kW) ja maksimaalse jõumomendi (841Nm) madalatel pööretel. Muudetava geomeetriaga turbosüsteem tagab suurema töövõime mootori madalatel kiirustel, parandades tsükliaegu ja veojõudu. Valikus on kolm silla tüüpi: › Standardne diferentsiaal kõva pinna korral. › Piiratud libisemisega diferentsiaal väiksema haarduvusega pehme ja mudase pinna korral. › Avatud diferentsiaal automaatselt lukustuva esisilla diferentsiaaliga mitmesuguse pinna korral. Laaduri diisliosakeste filtrite (DPF) vahetamisele ei kulu enam aega ja raha; mootor vastab Tier 4 Final/Stage IV nõuetele, kasutades üksnes heitgaaside retsirkulatsiooniklappi (EGR) ja selektiivset katalüütilist reduktsiooni (SCR). See suurendab ühtlasi kütusesäästu. Valitavad laadimisseadise fikseerimisasendid võimaldavad operaatoritel määrata laadimisseadise poomi kõrguse piirangu, kaeve- ja tõstefunktsioonidesse naasmise funktsioonid. Seega on käesoleva frontaallaaduri ohutus ja tootlus parem. Uuenduslik elektrooniline haldus suudab teostada progressiivse siduri katkestamise laaduri efektiivseks ja tootlikuks juhtimiseks. Antud funktsioon kontrollib veojõudu ülekande kaudu, juhtides maksimaalse võimsuse laaduri hüdraulikasüsteemi ning vähendades pidurite kulumist ja kütusetarbimist.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.