Kahe rootoriga CompactLine seeria
Ligikaudne tootlikkus 8,4 ha/t
Haagitakse alumistele veoaistele
Tugev kanderaami konstruktsioon tagab masina stabiilsuse ja kõrge kliirensi
Lihtsalt hooldatav CompactLine käiguosa, mis paikneb täielikult suletud õlivannis
Aktiivroolimisega transpordirattad ja pöördpea geomeetria võimaldavad kuni 80 kraadiseid pöördeid
TerraLink Quattro 3D maapinna kopeerimise süsteem
Töölaius: 7,00/7,80 m
Transpordi laius: 2,80 m
Transpordi pikkus: 5,90 m
Parkimise kõrgus: 3,45/4,10 m
Tootlikkus: 8,4 ha/t
Mass: 1640 kg
Rootori diameeter: 3,35 m
Rootorite arv: 2
Piivarsi rootori kohta:11
Topeltpiide arv piivarre kohta: 4
Pii läbimõõt: 9 mm
Kõrguse reguleerimine: mehaaniline
Rattad rootoril: 16x6,50-6
Tandemsilla tüüp: fikseeritud, lisavarustus
Transpordirattad: 10.0/75-15.3
Hüdrauliline töölaiuse reguleerimine
Ligikaudne vaalu laius 1,30-1,90 m
Piivarred transpordiks eemaldatavad
Vaalulauad transpordiks automaatselt üles pööratavad
Riputuspuki riststabilisaator
Vajab traktoril HVV ujuvasendi olemasolu
Jõuvajadus min 60 hj
Garantii 1 aasta
Lisatud pildid on illustreerivad ega pruugi vastata täpselt pakutud varustusele Pildid on illustratiivsed.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.