Stokkereid külastavad peamiselt kaht tüüpi kliendid: ühed, kes tulevad poodi eelnevalt tellitud kaupadele järgi ja teised, kes tulevad kaubaga tutvuma või mõnd muud meie poolt pakutavat teenust ostma. Seetõttu põrkume vahel kokku probleemiga, kus kliendid, kes on tulnud e-poest ostetud kaubale järele, peavad näiteks ootama, kuni klienditeenindaja tegeleb teisele kliendile varuosa otsimisega jooniselt vms. Eesmärgiga veelgi paremat teenust oma klientidele pakkuda, paigaldasime koostöös Cleveroniga Viljandi Stokkerisse esimese jaekaupluse kiirteenindaja e-kauba kättesaamiseks. Kiirteenindaja on pakiautomaat, mis on integeeritud Stokkeri e-poega ning automatiseerib nii kauba edastust kui ka kliendisuhtlust. Tegemist on esimese omalaadse lahendusega Eestis. Pakiautomaadist saavad püsikliendid kätte oma eelnevalt tellitud kaubad. Kliente teavitatakse sõnumi teel kohale jõudnud kaubast ja kui paari päevaga järele ei ole tuldud, tuletab kapp ennast veel kord meelde.
Loodame, et tänu pakiautomaadile paraneb tellimuste haldamine ja klientidele pakutav teenus. Edasiarendamise mõtteid on veelgi, hetkel on tegemist pilootprojektiga Viljandi Stokkeris.
|
Foto: Elmo Riig