UUS!
Liitu kohe!
Telli Stokkeri uudiskiri ja naudi 7% allahindlust oma esimeselt ostult!
Open MenuTootekataloog0Open Cart
Seaded
Veebisait (riik)
Tarneriik
keel
0
Sinu ostukorv on tühiLisa ostukorvi mõni toode või
suundu e-poe pealehele
TASUTA TRANSPORT
kuni 30kg pakkidele, kui tellimus ületab 49€
Logi sisse
Tule kliendiks
searchOtsi
search
StokkerPRO
Püsikliendiprogramm era- ja ärikliendile
Tule StokkerPRO liikmeks ja teeni boonusmutreid!
Liitu StokkerPRO kliendiprogrammiga, kogu igalt oma ostult boonusmutreid ja kasuta neid järgnevate ostude eest tasumiseks.
StokkerPro
Liitu StokkerPRO’ga
Ankeet
ID-kaart
SmartID
Mobiil-ID
Täida, kui liitud ettevõttena

Boonusmutrite kogumine on lihtne!

StokkerPRO liikmena kogud igalt oma ostult boonuspunkte ehk boonusmutreid, 
mida saad kasutada uute ostude sooritamisel. Oma ostusumma iga 30 euro eest 
teenid 1 boonusmutri. 

Boonusmutrid kogunevad sinu kontole. Uute ostude korral saad neid kasutada kuni 
poole summa tasumiseks. Kord kuus saad kasutada kogunenud boonusmutreid valitud 
toodete eest tasumisel kuni 100% ulatuses.

Boonuse kogumiseks pead olema e-poest ostes sisse logitud ning keskuses oste 
sooritades esitadama oma ID-kaardi

 

StokkerPRO püsikliendina on sulle:

  • Alati tavahindadest soodsamad hinnad.
  • Järgmisest ostust saad kuni poole tasuda boonusmutrite eest.
  • Garantii kehtib ostumälu alusel — tšekki pole enam vaja esitada.
  • Ostumälu soovitab sinu ostetud toodetele ka varuosi ja lisasid.
  • Võimalus saada krediiti. Krediidiotsus tuleb 1 minutiga. 
  • Boonust, mis koguneb ärikliendina oste sooritades, saad kasutada ka eraisikuna

 

Kes saavad liituda StokkerPRO boonusprogrammiga?​

Kuidas liituda StokkerPRO boonusprogrammiga?​

Mis on mutrid?​

Mis on ühe mutri väärtus?​

Kuidas saan mutreid koguda?​

Kuidas teenitud boonusmutreid kasutada?​

Kuidas saan teada, palju mutreid olen teeninud?​

Kui kaua boonusmutrid kehtivad?​

Kas teenitud boonusmutreid on võimalik kellelegi edasi anda või rahaks vahetada?​

Kas juba sooritatud ostult on tagantjärele võimalik mutreid koguda?​

Milleks pean andma boonusprogrammiga liitumiseks Stokkerile isikukoodi ja e-posti aadressi?

Miks pean Stokkeris ostu sooritades esitama ID kaardi või veebis ostlema sisselogitult?​

Lisaküsimuste korral võta julgesti ühendust       Helista (+372) 655 55 11 või kirjuta klient@stokker.com
 
 
Stokker on Baltikumi juhtiv professionaalsete tööriistade ja masinate müügi- ja teenindusettevõte
 
  • Klienditugi E-R 8.00-18.00 | L 09.00-13.00
 
 
 
 
Liitu uudiskirjaga ja saa parimatest pakkumistest teada enne teisi. Iga kuu värsked uudised, näpunäited ja pakkumised Sinu postkasti.
 
 
Kas teadsid, et 100st kliendist 92 soovitaks Stokkerit ka oma sõbrale või kolleegile.
Ära vajuta
Logi sisse
E-post
Mobiil-ID
ID-kaart
SmartID
Facebook/Google
Unustasid salasõna?
ID-kaart

Kui oled juba klient, logime su sisse. Kui mitte, registreerime su kliendiks. Lihtne!

Sisene Mobiil-IDga

Logi sisse SmartId-ga
  • Kui oled Stokkeri klient, siis esmakordsel kasutamisel
  • telli salasõna siit või logi sisse ID-ga.

Ei ole veel klient? →Liitun StokkerPRO-ga ja maksan vähem.
Stokkeri veebilehel kasutatakse küpsiseid. Jätkamisega nõustute küpsiste kasutamisega. Küpsistest loobumiseks muutke oma seadme veebilehitseja seadistusi ja kustutage salvestatud küpsiseid.
Halda seadeid
Nõustun