2015. aastast vastavad Eesti Stokkeri tööriistakeskused ISO 9001:2008 nõuetele.
Meie jaoks on kvaliteet klientide ja töötajate rahulolu tagamine, lähtudes ettevõtte eesmärkidest.
Kvaliteedieesmärkide saavutamiseks peame rahuldama kolme põhilise huvigrupi vajadusi:
kliendid – vastame kliendi ootustele, arvestades tootevaliku ja teenuste arendamisel turu tänaseid ja homseid vajadusi;
töötajad – pakume töötajatele eneseteostust võimaldavat tööd stabiilselt arenevas ettevõttes;
omanikud – kasutame ettevõtte käsutusse antud vahendeid efektiivselt ning tagame ettevõtte pikaajalise kasumlikkuse.
Oluliseks on pakutavate teenusete kvaliteedi pidev tõstmine, kontrollimine ja parendamine, selleks analüüsime ja täiustame pidevalt oma protsesse. Välja on töötatud mõõdikud klientide ja töötajate rahulolu hindamiseks ning finantsiliste võtmenäitajate arvestamiseks.