Open MenuTooted e-poesOpen SearchOpen CartOpen Account
X

Kuidas osta?

06.07 2015 13:54

Kuidas sooritada ostu Stokkeri veebipoest ?
Leia tootekataloogist soovitud toode või kasuta toote leidmiseks otsingut. Sisesta soovitud kogus ning vajuta " + lisa ostukorvi".
Ostukorvi sisu vaatamiseks vajuta ekraani ülemises paremas nurgas olevale ostukorvi ikoonile või alumises ääres olevale rohelisele ostukorvi ribale. Ostukorvis võid muuta tellitava kauba kogust, lisada uusi tooteid ning tooteid ostukorvist eemaldada.
Ostu sooritamiseks täitda kontaktide väljad, vajadusel lisa märkus/komentaar ning vajuta “Esita tellimus koos maksekohustusega”.
 
Kuidas toimub tasumine?
Tellimuse eest saad tasuda läbi Swedbanki, SEB, Nordea ja LHV internetipanga.
Tellimust esitades vali makseviisiks pank, kus teil on pangakonto. Sind suunatakse edasi valitud panka, kus saad pärast sisse logimist ostu eest tasuda. NB! Pärast tasumist kliki kindlasti ka lingile "Tagasi kaupmehe juurde".
 

swedbank    Nordea    SEB    

Samuti võid tasuda VISA või MasterCard krediitkaardiga.

Kuidas kaubad Sinuni jõuavad?
Peale tellimuse esitamist saadetakse Sinu poolt  antud e-posti aadressile e-poe kinnitus tellimuse kättesaamise kohta.
E-poe tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8.00 kuni 17.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse esimesel järgneval tööpäeval. Kehtib ka "Tulen ise tööriistakeskusesse järgi" tarneviisi puhul. 

Kuidas toimub kauba transport?
Kaupa saab tellida Eesti, Läti ja Leedu sihtaadressidele. Tellitud kaubad jõuavad Sinuni  3-5 tööpäeva jooksul. Peale tellimuse tegemist ei ole võimalik tarneviisi ja sihtaadressi enam muuta.
Tellimuse kättetoimetamiseks võtab kuller eelnevalt ühendust Sinu poolt antud kontakttelefonil ja lepib kokku sobiva aja saadetise üleandmiseks.
Kui valid paki kättesaamiseks Omniva pakiautomaadi, postkontori või postipunkti, saadetakse Sinu mobiiltelefonile sõnum, kui tellimus on jõudnud soovitud sihtkohta.
        

Millised on kauba garantiitingimused?
Kui ostsid Stokker.com-st kauba, millel ilmnes defekt, siis vahetame selle arve olemasolul välja 14 päeva jooksul.  Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab Stokker. 
Muudel juhtudel lähtume Stokkeri üldtingimustest.  Seadmete remontimiseks palume pöörduge lähimasse Stokkeri tööriistakeskusesse.

Mida teha, kui sul tekkis veel küsimusi?
Kirjalikult võid oma küsimused saata meile siit.

 
Sisene e-poodi
kasutajanimi
parool


Kui oled Stokker tööriistakeskuste klient, aga pole e-poodi varem kasutanud, ei tea oma parooli või oled selle unustanud, siis telli endale parool. Ei tea e-poe parooli või soovid seda muuta ?
Sisene ID-kaardiga

Kui oled juba Stokkeri klient ning oled andnud meile oma isikukoodi, saad e-poodi sisse logida ID- kaardiga. Sisene ID-kaardiga >

Loo uus konto