Open MenuTooted e-poesOpen SearchOpen CartOpen Account
X

Kas ja millal kasutada kütuselisandeid?

16.01 2017 15:24

Kõige sagedamini hakkavad auto omanikud abi otsima kütuselisanditest probleemide ilmnemisel lootes seejuures imedele. Paraleeli võib tuua vitamiinide söömisega, mida tihtilugu hakatakse tegema alles siis, kui tuntakse, et organismis on midagi valesti. Nii samuti toimitakse tavaliselt ka autodega, kui esimeste külmade tulekuga ei kipu diiselmootoriga auto hästi käivituma, võimsus on kadunud, mootori töö on tühikäigul ebaühtlane, kütusekulu on suurenenud- need on mõned näited tekkinud probleemidest.

Paraku ei maksa jääda lootma kütuselisandite toimele kui imeravimitele, mis juba ilmnenud probleeme lahendavad. Kütuselisandid on mõeldud pigem ennetavaks hoolduseks, et auto toitesüsteemi töökorras ja probleemivabana hoida. Oluline oleks auto omanikel teadvustada seejuures, et müügilettidelt võib leida väga erineva hinna ja kvaliteediga kütuselisandeid ning vanema tehnoloogia tooted võivad kaasaegse auto mootorit hoopis rikkuda. See seletab „rahvamüüti“ , et lisanditega võib hoopis mootorile kahju teha.

Tihtilugu kardetakse kütuselisandeid kasutada hirmus, et mootoris tekkinud sadestised ummistavad pihusti otsad ja palju muudki veel. Reaalsus on aga see, et kütuselisandite abil lahti pestud sadestised pihustitest, EGR klappidest ja mujalt põlevad auto mootoris ära, küll aga võib esineda probleeme ummistunud kütusefiltritega. Kui autol pole kütusefiltrit pikemat aega vahetatud ja siis kasutatakse kütuselisandeid võib paagist, pumbast ja torustikust lahti pestud mustus ummistada kütusefiltri.

Valvoline tõi turule VPS seeria toitesüsteemi puhastid just siis, kui teedele tulid esimesed euro 4 heitgaasi järeltöötlussüteemidega mootorid. Tänaseks on viimased euro 6 heitmenormid viinud mootoritehnoloogiad väga keerukaks ja täpseks. Sellisele tasemele, kus mootorites ei ole ruumi mingitele sadestistele ja jääkainete tekkele. Nende ilmnemisel ongi kõrvalekalle normaalsest töörezhiimist kerge ilmnema.

Valvoline VPS seeria tooted on läbinud ohutu kasutamise testid nii bensiini- kui diiselmootoritega ja seepärast on need ohutud kasutada ka kõige kaasaegsemates mootorites. http://www.cectests.org/

VPS toitesüsteemi puhasteid tuleks kasutada ennetava hooldusena vähemalt üks kord aastas, lisades enne tankimist kuni 100 ltr kütusepaaki pudeli VPS toitesüsteemi puhastit. Soovitame seda teha enne korralist hooldust, sest juhul kui kütusepaagis ja torustikus leidub mustust, mis kütuselisand lahti peseb, on soovitatav vahetada hoolduse käigus ka kütusefilter. See võib juhtuda vanema auto puhul, mille kütusesüsteemi pole varasemalt puhastatud. Lisaks soovitame tungivalt kasutada kütuselisandit  enne pikemat sõitu, mille jooksul saab mootor ühtlastel pööretel läbipõletada mootorisisemusest lahti pestud sadestised.

Diiselmootori toitesüsteemi puhasti alandab kütuse hägustumispunkti ja külmfiltri ummistuspunkti, tõstab tsetaanarvu, parandab põlemist, määrib kütusepumpa ja pihusteid, puhastab klapid, põlemiskambri ja kolvipealse, demulgeerib vee ning kaitseb toitesüsteemi korrosiooni eest. Bensiinimootorile mõeldud toitesüsteemi puhasti puhastab sisselaskeklapid, põlemiskambri, kolvipealsed ja pihustid ning kaitseb süsteemi korrosiooni eest.

 

Kui auto toitesüsteem on saanud puhtaks nõest ja sadestistest, siis võid oodata mootori võimsuse paranemist, vähem elektroonikahäireid toitesüsteemis, väiksemat kütusekulu, sujuvamat sõitu ning kahjulike heitgaaside vähenemist. 20 000 km aastase läbisõidu puhul teeb see keskmiseks kulutuseks 0,000895 senti km kohta. Pole just palju?

 

Tooted

Artiklid

kõik artiklid
 
Sisene e-poodi
Unustasid parooli?


Ei ole veel registreerunud? Loo uus kliendikonto

Kui oled juba Stokkeri klient ning oled andnud meile oma isikukoodi, saad e-poodi sisse logida ID-kaardiga. Sisene ID-kaardiga >

Sisene läbi Facebook´iLogi sisse läbi Google´i
Kulu-+ja+varuosad+aiatehnikale