Mootor: Kubota 3 silindriline vedelikjahutusega diiselmootor
Kubatuur: 1123 cm³
Nimivõimsus: 26 hj (19,1 kw)
Kütusepaagi maht: 49 l
Käigukast: Hüdrostaatiline (HST)
Maksimaalne kiirus: 17 km/h
Lõikelaius: 152 cm
Lõikekorpus: 4,6 mm paksune keeviskorpus
Lõikekõrgus (min-max): 25-127 mm hüdrauliliselt muudetav
Lõiketerade arv: 3
Mult?komplekt: Lisavarustus
Rohusuunaja: tagantväljavise
Rehvimõõt (ees/taga): 15 x 6,5 - 8 / 26 x 12 - 16
Mõõtmed (p x l x k): 2260mm x 1600mm x 1640mm
Istme tüüp: uus ergonoomiline reguleeritav Deluxe iste
Lisad: digitaalne juhtpaneel, käsigaas, tõstev esisild hoolduse jaoks
Kaal: 790 kg
Garantii: 2 aastat või 1000 h Pildid on illustratiivsed.
Kubota Group-i asutas Gonshiro Kubota 1890. aastal. Kubotast on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntud suurtootja, kelle eesmärk on pakkuda ühiskonnale vajalikke, keskkonda sobivaid seadmeid, mis aitavad tõsta meie elukvaliteeti. Kubota tütarettevõtted toodavad või/ja turustavad tooteid rohkem kui 130 riigis. Toodetakse nii tööstuslikke kui ka traktoritele ja muudele masinatele mõeldud diisel- ja bensiinimootoreid, kombaine, traktoreid, põlluharimisseadmeid, ehitustehnikat, torustikke, müügiautomaate, jpm. Kubota oli esimene ettevõte Jaapanis, kes sai tunnustatud „Deming Award“ auhinnaga silmapaistva tootmise eest. Stokkeris on Kubota tootevalikus täna 10hj - 175hj põllumajandus- ja kommunaaltraktorid, töösõidukid, murutraktorid ja suuremad kommunaalniidukid.
Kas teadsid?
Kubota tõi 1970-ndatel esimesena masinatööstusesse mõned innovaatilised lahendused, mis tänapäeval tunduvad iseenesestmõistetavana:
• esimene tegeliku/tõelise neliveoga väiketraktor (kommunaaltraktor)
• esimene neljarattaveoga frontaalniiduk
• esimene hüdrauliline ülekandesüsteem väiketraktoritele ja diiselmootoriga murutraktoritele
• esimesena standardiseeritud roolivõim 19 hj – 45 hj traktoritele ja murutraktoritele
• Bi-Speed pööramine - süsteem, mis paneb pöörangul automaatsel esirattad kiiremini liikuma - tulemuseks on kiirem pööramine, kitsam pöörderaadius, rehvid kahjustavad vähem pinnast.
ZD-seeria pakub eelkõige mugavust ja kiiret töötamist. Võimsa 25 hobujõulise diiselmootori ja suure võimsusega HST käigukastiga vastab see kõigile professionaalsete kasutajate vajadustele. Ülekandesüsteem, millel on üks hüdrauliline mootor iga ratta kohta, tagab hõlpsa sõidu. Madala niiduteki platvorm oma ergonoomiliselt reguleeritava istmega, on äärmiselt mugav ja pakub juhile meeldivat sõidumugavust. ZD-seeria on mõeldud intensiivseks töökoormuseks. Pöörlemisjõu edastamine niidutekile toimub kardaanvõlli kaudu, tagades mehaanilise töökindluse.
Sulle parima võimaliku kasutajakogemuse pakkumiseks kasutame Stokkeri veebilehel küpsiseid. Valides „Nõustun“, annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Vaata lähemalt.